Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Malamoods
#2010648
Ik heb de vraag elders al gesteld, maar wellicht minder zichtbaar.... Dus doe 't hier ook effe.  ;)

Heeft iemand bij Slagerij West al eens Lamssnippers besteld? Hoe is dat bevallen? Is dat erg vet?

En nog iets heel anders... Wat is nu precies 't verschil tussen snijlingen en snippers? Is dat niet gewoon 't zelfde?  :-[
Gebruikersavatar
Door luka en kira
#2010655
Ja, heb lamssnippers besteld bij SW. Het vetpercentage verschilde enorm per kilo.
Er zaten mooie vlezige kilo's bij, maar ook baggervette, waarvan ik bijna de helft weg kon snijden.
Misschien kun je bij bestellen vragen om magere snippers?

En wat het verschil is tussen snippers en snijlingen  :-\...
Ik heb nog niet zo heel veel barfervaring, maar volgens mij zijn snippers wat kleiner en snijlingen zijn (de rundersnijlingen van SW) lange vlezige/vliezige slierten. Mijn ervaring is dat snippers meer vlees bevatten en snijlingen meer vliezen etc.

Succes ermee!
Groetjes,
ineke
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2010737
waren stukken van onder de buik (wat glibberiger) en stukken met 2 lagen vet .
(heb er ook de helft van weg gegooit )
Gebruikersavatar
Door May Linn
#2011211
Ik vond het mooi spul die lamssnippers voor mijn honden!
Maar er zit idd wel redelijk wat vet aan.
Overigens heb ik bij SW nooit snippers gehad, maar altijd echte lappen vlees (zowel geit als lam)

Voor mij is een snijling een lang stuk vlees.
En zijn snippers kleinere stukken vlees.
Door Malamoods
#2011254
Ik heb besloten om 't lamsvlees niet te bestellen. Ik ben bang dat mijn honden het te vet vinden en niet goed zullen verdragen. Bedankt voor de reacties.
Door ellenned
#2011396
Ik heb ze al meerdere keren gehad, maar je moet er idd duidelijk bij vermelden dat je magere stukken wil. Vorige keer was ik dat vergeten en was het behoorlijk vet maar ze hebben daar zo'n prima services dat toen ik het mailde, hij gelijk zei dat ik ze de volgende keer gratis zou krijgen.
Door Malamoods
#2011535
ellenned schreef: Ik heb ze al meerdere keren gehad, maar je moet er idd duidelijk bij vermelden dat je magere stukken wil. Vorige keer was ik dat vergeten en was het behoorlijk vet maar ze hebben daar zo'n prima services dat toen ik het mailde, hij gelijk zei dat ik ze de volgende keer gratis zou krijgen.
O wow! Dat is goede service!
Door ellenned
#2011558
Malamoods schreef: O wow! Dat is goede service!
Dat zei ik ook ( ik had nog wat puntjes) en ik zei dat ik dat niet hoefde, dat ik het daarom niet mailde, meer dat ze er op kunnen letten in het vervolg. Maar hij gaat voor 100% tevredenheid en als hij dat een klant niet kan geven, compenseert hij. Echt heel netjes!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door