Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door nienk
#2009326
Reus krijgt al sinds december chinese kruiden, maar daar het behoorlijk beter lijkt te gaan met zijn 'lever hitte', zei de (holistische) DA dat we de dosis wel kunnen halveren. dus 2 keer een kwart schepje in plaats van 2 keer een half. Reus krijgt echter maar 1 keer per dag te eten, zou ik gewoon 1 keer per dag een half schepje kunnen geven ipv 2 keer kwart? s ochtends krijgt ie alleen iets gedroogds, en ik kan de kruiden wel met wat honing ofzo geven, maar 1 keer per dag zou wel praktisch zijn. iemand een idee?
Door Borke
#2009473
Ik moet ze met de maaltijden nemen, eigenlijk 3x per dag, maar voor werkende mensen adviseert hij altijd 2x, had ook spul voor de lever.

Waarom vraag je het niet aan degene die je de medicatie heeft geleverd?
Door charmed
#2013133
Ik geef hier ook 2x per dag chinese kruiden, elke 12 uur. Ik denk als je dat geadviseerd is, om 2x een kwart te doen, dan moet je dat ook doen. Ik zou het advies niet negeren. Want je zit er niet op te wachten dat er meer problemen uit ontstaan.  Volgens mij kan je chinese kruiden ook gewoon in wat water aanbieden. Met een spuitje (zonder naald) kan je dat dan ook in de bek spuiten. (of wat honingwater met chin. kruiden)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door