Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#2007458
Bij de andere webshop  betaal ik bij 2 flesje geen verzendkosten, én de flesjes zijn goedkoper  ;)

80 eurie tis wel veel poen in 1x, alleen  voor olie  :-\

ff kijken wat ik doe  ;)
Gebruikersavatar
Door May Linn
#2007475
Zo goedkoop als jij Doils gevonden hebt, had ik hem nog niet gevonden.
Ik vond dierenapotheker al niet duur.
Door Parelridder
#2007479
nova schreef: Bij de andere webshop   betaal ik bij 2 flesje geen verzendkosten, én de flesjes zijn goedkoper  ;)

80 eurie tis wel veel poen in 1x, alleen  voor olie  :-\

ff kijken wat ik doe  ;)
Joh! Dat scheelt enorm!
Gebruikersavatar
Door nova
#2007545
May Linn schreef: Zo goedkoop als jij Doils gevonden hebt, had ik hem nog niet gevonden.
Ik vond dierenapotheker al niet duur.
Dat is mijn tijdsbesteding in de nachtdienst.  :biggrin2:
Door Stef@nie
#2007637
Is het voor Nox? Ik zat er ook aan te denken voor Maxi. Bedankt voor de tip van de website :) !
Gebruikersavatar
Door nova
#2007692
Stef@nie schreef: Is het voor Nox? Ik zat er ook aan te denken voor Maxi. Bedankt voor de tip van de website :) !
uuhh, ja.

Ik stuur je een PB
Door meili-chrissie
#2010020
hoi ik bestel ook altijd bij dierapotheker.nl ..maar waar zijn ze nog goedkoper ??ik bestel altijd 2 x 236 ml voor mei-li
en dan is het 2,95 verzendkosten

groetjes chrissie en mei-li
Gebruikersavatar
Door nova
#2010229
meili-chrissie schreef: hoi ik bestel ook altijd bij dierapotheker.nl ..maar waar zijn ze nog goedkoper ??ik bestel altijd 2 x 236 ml voor mei-li
en dan is het 2,95 verzendkosten



groetjes chrissie en mei-li
ff op de link klikken in openingspost , en  voila  :)
Gebruikersavatar
Door nova
#2010513
BubbaBling schreef: Ik heb het bij mijn DA gekocht, geloof dat het tegen de 30 euro was.
dat kan natuurlijk, maar heb jij  dan een flesje van 100cc of 236 cc?
Gebruikersavatar
Door nova
#2010529
Nadia schreef: Die van jou link zijn niet meer te krijgen, althans, dat staat er. Dat het niet meer te krijgen is.
Dit is de goedkoopste welke ik heb gevonden. Maar is nogaltijd duurder dan welke jij hebt gevonden ..
http://www.anesqa.nl/webshop/index.php?product=4029
dan ben ik heel hebberig geweest, want ik heb zondag 2 flesjes besteld en die heb ik dinsdag ontvangen  ::) ::)
Laatst gewijzigd door nova op do 12 mei 2011, 04:46, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door