Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door baileys
#2000477
Ik wil graag mijn hondjes laten titeren, maar waar.
Wie o wie heeft een adresje in de (eventuele ruime) omgeving van Utrecht???
Ik had graag naar Rotterdam gegaan, maar dat gaat echt niet lukken  :'(.
Door Deesje
#2002067
ja dichtsbijzijnde is Leida Visee en Tannetje is ook maar een kleine 50km, waarbij ik er dan lekker een dagje uit van maak en na het bezoek heerlijk ga wandelen..
Gebruikersavatar
Door baileys
#2002227
Bedankt voor de antwoorden.
Ik heb inmiddels een email gestuurd naar de praktijk van Tannetje (helaas nog geen antwoord gehad).
Waarschijnlijk gaat een vriendin ook mee en zullen we idd lekker gaan wandelen en nog even een bezoekje brengen aan paardje van een vriendin wat daar in de buurt staat  :).
We zijn alleen nog even benieuwd of de KC het titeren ook gaat accepteren.
Door Fige
#2017778
baileys schreef: Door omstandigheden zijn we pas vandaag met 4 honden geweest. 2 hoeven pas weer in 2014 en de andere in 2016 ;D.
Helemaal goed dus.
Zij titert dus niet elk jaar of zijn je honden nu gevaccineerd?
Laatst gewijzigd door Fige op di 07 jun 2011, 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Deesje
#2018573
volgens mij maakt tannetje een combi tussen wanneer gevaccineerd is en houdt een driejarige vaccinatieduur aan ook voor de titerbepaling. als je vaccineert voor sowieso 3 jaar hoef je niet al na een jaar te titeren, het is wetenschappelijk bewezen dat de driejarige duur de 'minimale' beschermingsduur is, om eerder te titeren is niet nodig (je zou normaal ook pas na drie jaar weer terug komen voor hervaccinatie en daarvoor in de palats ga je met titeren kijken of er nog genoeg antistoffen zijn)
Gebruikersavatar
Door baileys
#2018576
Fige schreef: Zij titert dus niet elk jaar of zijn je honden nu gevaccineert?
bij 1 van deze 4 is alleen (op mijn eigen verzoek) en weil enting gezet.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#2021302
Fige schreef: Zij titert dus niet elk jaar of zijn je honden nu gevaccineert?
Als er heel veel antilichamen zijn, hoef je niet elk jaar te titeren. Die blijven namelijk jaren aanwezig.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door