Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door toscak
#2003796
Hoi

Vrijdag heeft James zijn negen weken vaccinatie gekregen. Nu heeft hij een bult op de plek waar hij gevaccineerd is, ongeveer zo groot als een knikker. Misschien iets groter. Hij was veel groter, maar inmiddels al wat ingeslonken.

Herkenbaar? Is hij misschien allergisch? Wat nu met de 12 weken?
Door Lizzy
#2003824
Welke enting heeft hij nu gekregen? (ze prikken allemaal andere dingen dus vandaar dat ik het voor de zekerheid even vraag)
Door 202Spots
#2003826
De bult verdwijnd van zelf...na 'n week is 't helemaal weg..
Cis en Tor hadden ook altijd 'n bult wanneer ze 'n  injectie in de nek kregen...
we hebben dat toen veranderd en kregen de naald in de bill, dat ging ook en dan hadden ze geen reactie.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2003854
Hier wordt altijd even nagewreven als de prik erin zit. Sommige DA-en vergeten dat. Eigenlijk dan nooit een bultje na de prik.
Door toscak
#2003864
Lizzy schreef: Welke enting heeft hij nu gekregen? (ze prikken allemaal andere dingen dus vandaar dat ik het voor de zekerheid even vraag)
Vanguard CPV-Lepto. Ik zie nr 3 en 6 omcirkeld.
De enting hiervoor was Nobivac puppy DP, nr 1 en 3 omcirkeld.

Ik hoop dat ik het zo goed zeg?
Door toscak
#2003866
Ik heb de DA ook ff gebeld, kreeg de assistent. Zij denkt ook 'gewoon' een reactie.
Pfff ik had het er al niet zo op... Bob is nu twee en die wordt dit jaar getiterd en waarschijnlijk hoeft dan alleen Weil. Als hij minder dan 3 keer op een dag in de sloot ligt is het weinig  ::)
Door Lizzy
#2004089
toscak schreef: Vanguard CPV-Lepto. Ik zie nr 3 en 6 omcirkeld.
De enting hiervoor was Nobivac puppy DP, nr 1 en 3 omcirkeld.

Ik hoop dat ik het zo goed zeg?
Parvo en Lepto dus. Het mooiste vaccineer je deze los van elkaar. Maar dat gaat nu lastig worden omdat beide over een paar weken herhaald moeten worden.
Door toscak
#2004204
Lizzy schreef: Parvo en Lepto dus. Het mooiste vaccineer je deze los van elkaar. Maar dat gaat nu lastig worden omdat beide over een paar weken herhaald moeten worden.
Owww balen... weer wat geleerd!
De bult is vandaag gelukkig een stuk kleiner.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door