Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tigger
#198841
Kwam ik vandaag thuis, zag ik dat Beau in huis had gepoept :-\. Groene diarree :-\. Heb hem gelijk meegenomen naar buiten en daar volgde nog meer water dunne diarree.
Ik zit helemaal in zak en as, ben bang dat Beau z'n darmproblemen weer gaan opspelen .... Bedenk ik me ineens dat ik hem gisteren zo'n kauwding heb gegeven vegetarisch en in de vorm van een tandenborstel! :-[ Zo ontzettend stom van me!!! >:(
Nu zit Beau dus gigantisch in de diarree en voelt zich zeer belabberd :'(.
Ik wil hem vanavond geen eten geven, zodat z'n darmen tot rust komen.
Of is het toch verstandig om hem rijstewater te geven?
Door Francisca
#198846
Ik weet niet of ik het goed heb maar volgens mij kun je hem beter wel gewoon voer geven :-\
Door gonny
#198847
ik zou em ook gewoon een halve portie geven, alleen als hij zelf niet wilt eten dan niets geven. morgen kun je het weer proberen....heb je okugest in huis??? (is van VSM)
Door 202spots
#198851
tigger schreef: .... Bedenk ik me ineens dat ik hem gisteren zo'n kauwding heb gegeven vegetarisch en in de vorm van een tandenborstel! :-[ Zo ontzettend stom van me!!! >:(
Of is het toch verstandig om hem rijstewater te geven?
Gelijk weg gooien die handel!!
Ik heb ze zelf nooit gegeven,maar kreeg toevallig gisteren weer opniew 'n waarschuwing!!!
(Is al 'n paar jaar bekend)

WARNING:
Green "toothbrush"-shaped dental chews prove deadly

http://www.all-creatures.org/aip/nl-7au ... rning.html

Als hij rijste water wil drinken zou ik 't geven,maar ik zou geen ander voer geven.
Door Kim
#200184
Ik ben een fan van "Staupecid" tabletjes in dit soort situaties. ;D
Je krijgt het voor een paar euro bij de dierenspeciaalzaak en je kunt er weinig kwaads mee doen, er zit niets vreemds in en het veroorzaakt geen vaste harde ontlasting of verstopping.
succes!
Gr Kim
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door