Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2000339
verdorie ging zo goed...
zit effies met m'n handen in het haar..
zimba heeft een dinsdagavond practic gehad( de andere ook) sinds een dinsdag op woensdag nacht is ie aan het overgeven en aan de diarree....
eet nu niet........komt dat van die druppels(staat niks van in de bijsluiter)..?
vanmorgen lag de huiskamer bezaait met overgeefsel en diarree....
hij is stilletjes en komt moeilijk overeind als ie heeft gelegen, lijkt dat zijn achterpoten niet lekker meedoen, maar kan dat ook komen doordat ie zo aan diarree is? Of omdat meneertje nu een wat viezige kont heeft....
ik weet het niet......
ik ga zo met hem naar buiten en zien wat ie doet, blijft ie zo ga ik direct naar de da.....
Door cj
#2000350
He verdorie, was je zo goed bezig. Beterschap en sterkte,
Saskia
Door Lizzy
#2000351
Dit staat inderdaad niet als bijwerking bekend. Google je echter op hond-practic-bijwerking dan vind je wel gevallen die hetzelfde beschrijven. Maar, er heersen ook genoeg nare virussen momenteel.
Door inni
#2000360
Oeps, dat is niet zo goed.

Berre had dezelfde reactie op Frontline en 't duurde weken eer hij er weer bovenop was. :-\ Hopelijk is Zimba er snel weer bovenop.
Door henneke
#2000368
hier zijn we er net weer doorheen , overgeven deed 1 van de twee ( weet niet wie ) alleen van Yoghurt met geraspte appel .Storm liep ook moeilijk van de buikpijn hoor , stijve achterpoten buik ingetrokken heel zielig .
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2000378
arme zimba, moet hij weer hebben............gelukkig drinkt ie goed...
hoop alleen niet dat zijn maag hier een flinke optater van krijgt..
Door Lil
#2000459
shit he. Tja, kan idd zowel de practic zijn als een lekker gemeen darmvirus dat rondwaart. Veel sterkte!  :-*
Door Oesje72
#2000497
Bah, wat vervelend!
Vorig jaar heb ik mijn hond ook Practic gegeven en daar kreeg hij een brandwond van. Ik ben me kapot geschrokken!
Nooit meer dit soort troep, hij heeft nu (heel lelijk) een scalibor halsband om. Het is gewoon niet anders!

Sterkte er mee !
Gebruikersavatar
Door spanky
#2000501
hier geef ik pulvex pipetjes en ook 1 die 2 jaar achter elkaar na de eerste pipet na de winterstop diaree kreeg.
nu heb vorige week eerst een halve  pipet gegeven en gaat het goed.
het lijkt wel of zijn lichaam er weer aan moet wennen want de rest van de zomer gaat een hele pipet wel goed.
beterschap.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2000515
we gaan morgen een week naar de veluwe, het is onderhand kiezen tussen 2 kwade, of een bestrijding of teken....
hij is beroerd, ligt opgekrult in de mand en verroert zich niet....
krijgt al 3 dagen okugest..
Door Veerle-scrappyToo
#2000517
Hheh dat is idd rot.  Hopelijk raakt hij er snel genoeg weer bovenop en moet je geens tap terug doen wat die darmen betreft.
Door lightning
#2000563
Even na laten kijken door de da als je morgen vertrekt. Anders vertrek je niet onspannen. Beterschap met hem.
Door Cindy de Wolf
#2000750
He bah, rot spul is het!

Misty van mij heeft nog net geen neon bord boven zich hangen wbt teken met Eet mij erop. De scalibor band (kunnen ze gelukkig allemaal tegen) werkt niet voldoende in de Belgische Ardennen, tel daarbij op een allergische hond die bij een tekennymphje al begint te kwijlen en het nymphje er zelf af wil halen dan heb je wel het plaatje compleet.
Met de scalibor band kwamen er nog zo'n 20-30 teken op 1 weekend van haar af. Nu heb ik afgelopen weekend haar elke dag 2 keer ingesmeerd met Knock-out van Espree http://www.medpets.nl/espree+knock+out/ en tot op heden over 5 dagen Ardennen en alweer 2 dagen thuis 2 teekjes. Misschien is dit ook wel iets voor Zimba?

Verders heb je nog http://www.hondenshop.nl/shop/product_i ... ts_id=1537 en http://www.perfectsolutionsbv.nl/Anti-Teek.html
Door conleeuw
#2000832
Hé ellen, balen zeg, maar even nog een stem uit de roedel, hier lopen de honden ook aan de lopende band met kotsen en diaree, niet alleen in mijn uitlaatdienst maar om mij heen hoor ik het ook aan en af, dus, het kan ook gewoon iets zijn wat ze ergens hebben opgepikt, blijkbaar heerst er her en der een nare maag darm infectie, de meesten zijn met een dag of twee er weer overheen, sterkte ermee :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door