Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1997990
Als het hier aan de hond lag elke dag het liefst stink haas ( vind de baas )  :biggrin2: Ik heb nergens last van maar haas vind ik echt stinken .

Daarna volgt wilde eend

Geitennekken en spier van de geit is ook jammie jammie , maar daar zit ook een luchtje aan , ook voor de baas want daar gaan ze scheten van laten .... wat ze verder nooit doen

Konijnenkoppen zijn ook erg lekkur , vooral de ogen die stop je bv tussen je tenen dan heb je voor later nog wat , en de tanden bewaar je voor later als je ze even tussen het grint in legt

Voor dat alles word een heel speciale vreugdedans opgevoert , de tuin word lekker besmeurt met bloed van de haas , en daarin doop je ook nog even je poten

De rest smaakt ook goed hoor , maar als het aan hen lag dan was dit het menu  :D
#1998147
Bloederige haaskarkas vind ie echt heerlijk.
Maar op dit moment is er eigenlijk niets wat er met lange tanden in gaat. Zelfs zijn vis (sardientjes) eet ie heel op.
En geloof me, das voor Raiko heel wat haha. Zalmkop en panharing lust ie helaas nog steeds niet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door