Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door porza
#1996117
de smuldier is van af afgelopen maandag een stuk duurder geworden
van 45 cent naar 59 cent
zijn er winkels die het goedkoper aanbieden .
jumbo was tot nu toe de goedkoopste nu niet meer :-\
Door Face
#1996396
Hier is het gewoon nergens meer te krijgen!
De AH is ermee gestopt, de Jumbo en C1000 hebben het ook niet meer  >:(
Rodi vindt hij ook wel lekker en ik wissel af met Carnivoer, Duck en AHV. Volgende week wordt ook een krat Lotgering geleverd dus ik red het zo ook wel maar ik vond het wel handig dat er 1 soort bij de supermarkt te vinden was.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#1996428
Ik las ''ergens'' dat dit de reden is dat AH geen smuldier meer verkoopt. De prijs moest omhoog; AH ging hier niet mee akkoord, dus ze kwam er niet uit.
Gebruikersavatar
Door porza
#1996708
jumbo is duurder geworden
heb net met dirk van den broek gebeld
daar nog 45 cent dus gelijk maar wat besteld
Door Parelridder
#1997362
De prijsstijging is inderdaad gigantisch, maar een prijs van 1,15 per kilo was natuurlijk ook wel bizar... En nu ligt die dus op pakweg 1,60 per kilo, dat is nog steeds niet veel...
Persoonlijk ervaar ik het ook als 'waar naar z'n geld' maar wie er tevreden over is, is er (voor een kant en klaar voer) nog steeds zeer goedkoop mee uit!
Voor de consumenten is dit niet leuk, maar de concurrentie met de kleinere winkels is hierdoor wel iets eerlijker geworden, die kochten het bij de groothandel duurder in dan de supermarkt het verkocht :-\
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1997415
[quote="porza"]
jumbo is duurder geworden
heb net met dirk van den broek gebeld
daar nog 45 cent dus gelijk maar wat besteld
[/quote]
als je een pakje bij dirk koopt en met je bon naar de jumbo gaat, krijg je het gratis, doe je dat een paar keer en andere ook dan verlagen ze de prijs.....ze willen de goedkoopste zijn..
Door Barf
#1997562
Eerlijk gezegt vind ik het spotgoedkoop, heb het weekend hier een logeetje en die mag alleen maar duck lams rijst, pakje van een kilo gekocht, vier euro ???
Door poesewoes
#1997567
Hier was het vorige week nog 0,49 enkelvoudig of compleet maakt niet uit. Ben benieuwd of het hier dan ook zo blijft...
Door petra-amsterdam
#1997653
[quote="vanaalst"]
als je een pakje bij dirk koopt en met je bon naar de jumbo gaat, krijg je het gratis, doe je dat een paar keer en andere ook dan verlagen ze de prijs.....ze willen de goedkoopste zijn..
[/quote]

Wat ,n goed idee  :biggrin2:
Helaas verkoopt ''mijn'' Jumbo het niet :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door