Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Marilou
#1997186
Hallo allemaal,

Ik ben Marilou (24 jr.) en ik kom uit Zwolle. Ik heb een huskypup (12 weken) genaamd Keanu.
Keanu is opgegroeit met vlees (voornamelijk kip).

Ik moet toegeven dat ik niet veel verstand hadden van vers voeden toen ik Keanu kreeg, wel wist ik dat ik hem groot wil brengen (en daarna natuurlijk ook) op vers vlees, gelukkig kreeg Keanu al vanaf dat het kon vlees.

Toen ik op zoek ging naar een maatje (we willen nog een hond, dat was al besloten ;) ) voor Keanu kwam ik contact met Karin die mij veeeeeeeeel meer over vers voeden heeft bijgebracht en dan met name dat het geen wat je geeft ook in verhouding moet zijn (Nogmaals bedankt Karin ;) ). Ik ben toen begonnen met lezen op barfplaats en heb toen mijn eerste bestelling geplaats. Ik heb van de week mijn allereerste vriezer gekocht om alles in te bewaren.
Tot ik mijn bestelling binnen heb en ook eventjes daarna krijgt Keanu kvv (tinlo) daarna wil ik hem toch graag overzetten op barf.

Groetjes Marilou & Keanu
Door Marilou
#1997275
Dankjewel :) maar ik zag dat ik mijn vraag niet vermeld had (oeps)
Ik wil graag de kvv die hij nu krijgt afwisselen met bijv. CB kan ik gewoon wisselen? dus de ene dag tinlo en de andere dag CB en of een ander merk?
Gebruikersavatar
Door Freggel
#1997289
Weer een Zwollenaar erbij  :biggrin2:, welkom!

Je kunt prima afwisselen met CB, maar houdt wel in de gaten dat Tinlo alleen compleet is als je meerdere diersoorten voert. Dus als je meerdere smaken Tinlo afwisselt met CB gaat het helemaal goedkomen.
Door nienk
#1998622
welkom!

tinlo is als maaltijd wel compleet (als in, er zitten de juiste percentage's bot/vlees/orgaan in), maar als menu niet. dus inderdaad meerdere smaken tinlo afwisselen met CB, of andere merken, net wat je kan krijgen en waar je hondje het goed op doet!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door