Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1995645
HOI ALLEMAAL

welke merken kvv ,behalve Haaksbarf ,zijn er glutenvrij ,en dan andere smaken dan gevogelte en kip ???of wordt dit wel heel erg lastig en beperkt?

groetjes Chrissie en Mei-Li


Edit admin: Topictitel aangepast wegens gebruik hoofdletters.
Laatst gewijzigd door meili-chrissie op do 21 apr 2011, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
#1995662
check de lupa site, dan de lupa assorti. Heel veel glutenvrij. En mocht je benieuwd zijn naar de calcium....alleen de vlees en pens compleet hebben calciumsupplementen.

ohhh maar ik heb niet gevraagd welk bot ze in de andere smaken doen, misschien wel handig om dat nog even na te vragen dmv een mailtje. Wan het kan zijn dat ze er wel kippenbot in doen.
Laatst gewijzigd door Linda en Kiri op do 21 apr 2011, 06:45, 1 keer totaal gewijzigd.
#1995663
Berre eet Naturis, de eend 100 % (kip gaat niet, eend wel) en de Lam compleet versie.

Bandit en Carnibest diabetisch gingen elk 5 weken goed en gaven dan toch nog problemen. Alle andere uitgeprobeerde merken gingen vaak al dezelfde dag fout, vooral als er rijst of groenten inzaten.
#1995824
hoi ,alvast bedankt voor de reacties ! Mei-Li heft zondag namelijk na het eten van 100%kip van haaksbarf een hele erge reactie gehad ,ze heeft zichzelf aan 1 flank kapot gebeten  :'(,nu heb ik overlegd met het verkooppunt en het leek verstandiger de kip als calciumbron te vermijden ,op schaap  reagert ze ook ,dus worden de smaken wel beperkter nu ,ik zag van tinlo konijn dat kan ik ook nog proberen

groetjes Chrissie en Mei-Li
#1997988
Jammergenoeg hetzelfde probleem hier. Alleen mogen die van mij wel eend
Hier krijgen ze Alaska: Eend( mag voor jou dan wel niet, maar ook Konijn, Zalm, Fazant ( kan dit wel of ook niet?)
Tinlo heeft ook een hert variant dus die kan waarschijnlijk ook?
Naturis heeft Geit en Hert dacht ik
Carnivoer heeft de Paard 100%
En verder geef ik ook soms de Kiezebrink mixen ( de zalm, eend, konijn, ...)
Door Lil
#1998343
moet het persé kvv zijn?

Ik denk ook aan kiezenbrink. Fazant, houtduif, konijn. Het is dan wel geen kvv met een premix, maar het bestaat uit gemalen karkas met vlees en orgaan. In mijn ogen (let wel in mijn ogen) is dit compleet. Op de site zie je namelijk vermeld staan dat ze alleen de filets eraf halen en verder het hele dier malen. Let wel, dit geldt niet voor alle soorten, maar wel dacht ik voor fazant en duif. Ze hebben ook vis. Zelf geef ik die niet omdat ik aan goedkopere vis kan komen (ongemalen).
#2000306
[quote="tt-tjes"]
Je ziet juist vaak dat men paardenmelk gebruikt bij allergie, schijnen ze dan wel tegen te kunnen.
[/quote]

daarom  is het zo fijn om zelf samen te stellen, en al helemaal bij een dieet.

Noxy  wordt nu gevoerd vlgs een eleminatie dieet en op grond van eend . i\Ik weet ook zeker dat ze niks anders krijgt dan eend.


Durf je niet zelf samen te stellen en dan  met  konijn bijv van start gaan?[quote="meili-chrissie"]
HOI ALLEMAAL

welke merken kvv ,behalve Haaksbarf ,zijn er glutenvrij ,en dan andere smaken dan gevogelte en kip ???of wordt dit wel heel erg lastig en beperkt?

groetjes Chrissie en Mei-Li


Edit admin: Topictitel aangepast wegens gebruik hoofdletters.
[/quote]

smuldier glutenvrij, compleet rundvlees, ligt in de meeste supermarkten
Laatst gewijzigd door nova op wo 27 apr 2011, 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door