Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Alma.M
#1995036
Hallo Allemaal.

Mijn naam is Alma en we hebben een Lanseerreu  van 11½ maand genaamd Noah.

Noah kreeg eerst Nutro Choice puppy large breed. Omdat hij  het niet meer zo goed wilde eten en we pas een nieuwe zak brokken hadden gekocht, ben ik er Peddegri en Cesar doorheen gaan doen.

Omdat vorige  vorige week de brokken bijna op waren en we veel goeds over kvv hadden gehoord, zijn we sinds Zaterdag over gegaan op KVV Alaska.
Er is een  Cash & Carry dicht bij ons in de buurt die dat verkoopt.
Omdat we nog geen extra vriezer hebben is het gemakkelijk, omdat we dan iedere keer 1 doos kunnen meenemen
We hebben een doos gekocht waar  gevarieerde smaken in zitten.
Noah vind tot nu toe alle smaken lekker en eet zijn bak bijna mee op. :biggrin2:

Zijn er hier mensen die ook ervaring hebben met Alaska?
Laatst gewijzigd door Alma.M op wo 20 apr 2011, 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jara
#1995042
Welkom hier.....geen ervaring met Alaska, wel met ander merk KVV....maar dat was van korte duur....overstap naar volledig Barf was gauw gemaakt.  ;)
Door Alma.M
#1995051
Bedankt voor het welkom. :)

Ik hoop door hier veel te lezen een hoop te leren. Ik merk wel, dat Noah al minder ontlasting heeft.
Er werd ook gewaarschuwd, dat hij diaree kon krijgen door de overgang van brok naar KVV. Dat is niet gebeurd, alleen is de ontlasting iets donkerder.
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1995095
Welkom op barfplaats  :)

Ik heb ook geen ervaring met alaska maar als je de zoek functie gebruikt
vind je ongetwijfeld meer gebruikers ervaringen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door