Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door *Yvje*
#1978808
Hoi iedereen ! Ik heb nogal erg veel moeite om hier in Winschoten in de provincie Groningen
Kvv te laten bezorgen, je kunt het hier ook weinig in winkels krijgen, alleen Cb en Bandit maar
ik wil meer wisselen. Weet iemand een online shop die Kvv voeders verkopen en dus ook hier
in Winschoten bezorgen ? Meestal krijg ik weer te horen dat het te ver rijden is of ik moet voor meer dan 200 euro bestellen,
dit gaat me iets te ver. Iemand ??
Gebruikersavatar
Door choopy
#1978821
Lupa heeft diverse soorten KVV, maar je zit dan inderdaad wel aan een minimum bestelbedrag.
Is het niet een optie om met meerderen te bestellen??
Voordeel van Lupa is dan wel dat je niet met alleen KVV voerders hoeft te bestellen, maar dat de Barfers er ook kunnen bestellen.

Misschien dat je met dit topic de mixen van lam-, geit- en/ of schaap mee kunt bestellen??
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 999.0.html

Dit is alleen vlees en bot, maar dat zou je aan kunnen vullen. Het is heel fijn gemalen, kauwen hoeven ze er niet op.
Laatst gewijzigd door choopy op di 29 mar 2011, 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door lianneke
#1978995
In Veendam, op het industrieterrein zit een grote zaak die allerlei paardenspullen en diervoeders verkopen . Die hebben ook KVV.
Weet alleen niet meer hoe ie heet.
Lianne
Door Rianne145
#1979152
Bezorgd Gelukkig dier niet in jou omgeving? Eventueel even kijken of iemand met jou samen wil bestellen.
Just nature bezorgt ook in jou omgeving, wel een wat hoger bestelbedrag en mogelijk wat bezorgkosten maar wel veel keus.
Door *Yvje*
#1979605
Hej dank jullie, kijk, zo kom je toch nog eens dingen te  weten. Die in Veendam ken ik wel, kan ik wel eens even
gaan kijken. Ik zal ook even op de sites van de andere winkels kijken !
Ik heb toevallig gister een mail gestuurd naar Gelukkig Dier of ze ook in Winschoten leveren omdat het er niet bij stond.
Door tripkippiej
#1986266
Je kan ook mailen naar Caroba,
zij leveren door heel nederland. Vanaf 60 euro gratis bezorging, daaronder betaal je 7,50 bezorgkosten.
Het word door hunzelf geleverd met een vries-wagen & 9 op 10 heb je je bestelling binnen 2 dagen in huis.

het schijnt overigens dat ze iets duurder dan anderen zijn, maar de snelheid, eerlijkheid én de bezorgkosten zijn voor mij reden genoeg om bij Rutgerjan te bestellen ;) :)
Door *Yvje*
#1986809
Ja, hihi, maar ik heb niet zo'n grote vriezer dat ik ineens voor 60 euro kan aanschaffen, dat kan ik niet kwijt joh !
Kan er nu amper 7 kg in hebben ! Das dus helaas geen doen .. wel een goed idee van je !
Thx in iedergeval !
Door Lolkje
#1988092
Dank voor de link van Caroba, ik heb meteen voor 60 euro besteld.. (Mirjam van andersvoer is er mee opgehouden  merkte ik vandaag..  :'()
Door tripkippiej
#1989965
[quote="Lolkje"]
Dank voor de link van Caroba, ik heb meteen voor 60 euro besteld.. (Mirjam van andersvoer is er mee opgehouden  merkte ik vandaag..  :'()
[/quote]

Geen dank,
Ik ben zelf zéér tevreden over Rutgerjan & zijn team.
Ideaal voor mensne die niet veel in 1x kunnen bestellen. Heb 1x bij Prooidier besteld; bestelling van toen 23 euro om te beginnen, 21 euro verzendkosten én heb vanwege het weer 3 weken moeten wachten omdat het met TNT kwam. Het vispakket heb ik toen ook weg kunnen gooien omdat het al half ontdooid was.
Caroba heeft hun eigen Vrieswagen en rekend altijd MAX 7,50 verzendkosten, als je onder de 60e bestelling zit.
Aangezien ik in het uiterste hoekje van Zeeland woon, op 2 minuten van de Belgische grens en Caroba zowiezo Tol moet betalen; of hij nu over BE of NL rijd; altijd 5 euro, vind ik het super netjes!
Gebruikersavatar
Door koekje
#1989990
Iets dat half ontdooid is, hoef je niet per definitie weg te gooien. Gewoon terug in de vriezer steken en eruit halen als je het nodig hebt en dan keuren op rijpheid.
Door Lolkje
#1990929
[quote="tripkippiej"]
Geen dank,
Ik ben zelf zéér tevreden over Rutgerjan & zijn team.
Ideaal voor mensne die niet veel in 1x kunnen bestellen. Heb 1x bij Prooidier besteld; bestelling van toen 23 euro om te beginnen, 21 euro verzendkosten én heb vanwege het weer 3 weken moeten wachten omdat het met TNT kwam. Het vispakket heb ik toen ook weg kunnen gooien omdat het al half ontdooid was.
Caroba heeft hun eigen Vrieswagen en rekend altijd MAX 7,50 verzendkosten, als je onder de 60e bestelling zit.
Aangezien ik in het uiterste hoekje van Zeeland woon, op 2 minuten van de Belgische grens en Caroba zowiezo Tol moet betalen; of hij nu over BE of NL rijd; altijd 5 euro, vind ik het super netjes!
[/quote]

Ik woon in Brabant, is ook niet voor iedereen makkelijk te bereiken, ik ben benieuwd, heb nog niets gehoord..
Door *Yvje*
#1994315
Denk dat ik eens bij Caroba Tinlo bestel.. heb nu een grotere vriezer dus dan kan het wel vanaf 60 euro.
Is de Tinlo makreel kat trouwens hetzelfde als die voor de hond ? Die hebben ze namelijk in grotere verpakkingen ?
Door Rianne145
#1994717
Ik heb de tinlo kip en hond in de kilo verpakking (aanzienlijk goedkoper!!!) en die is kwa samenstelling het zelfde behalve dat hij grover gemalen is.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door