Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Sjakie
#199418
Kan iemand mij helpen........

Ik wil bibi gaan bestellen maar nu heb ik een vriezer waarop staat dat hij een inhoud heeft van 201 kubieke decimeter :-\ Is dat hetzelfde als 201 liter en zoja hoeveel kilo bibi kan ik er dan in kwijt ??? ??? Ik kan van smuldier met heel veel puzzelen en proppen en schelden en tieren 120 kilo kwijt, maarja dat zijn rechthoekige pakjes.........

Help ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Nitus
#199694
[quote="Sjakie"]
Een vrieskist.....

Dus jullie verwachten niet dat ik 120 kg kwijt kan. Dit is nl. veel voordeliger bestellen :-\
[/quote]

:-\ Ik heb hier ooit eens gelezen dat je in een kist 60% van het aantal liters in kilo's kwijt kan, maar goed dat is dus theorie, dat zou in jouw geval betekenen dat er in theorie 120 kilo in past, maar of dat echt gaat lukken? :-\ Ik ga altijd uit van 50% want dan weet ik zeker dat het past. Heb je anders geen adresje waar je tijdelijk wat kilo's kwijt kan, mocht het niet passen? Of idd samen met iemand wat afspreken, kun je eventueel ook nog bij Bibi zelf afspreken om het dan samen te kopen ;).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door