Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#1991079
Na enige twijfel toch besloten om te enten tegen Weil. Volgens de titer hebben ze allebei nog voldoende antistoffen voor de rest. Maar omdat het echte waterratten zijn wil ik dit risico niet lopen. En, tot nu toe hebben ze nooit een reactie vertoond.

Maar nu de vraag. Ik schrok me een hoedje van de prijs. Bijna 50 euro per hond/enting (inclusief een tientje korting omdat ik met twee honden tegelijk kwam). Het ging dus alleen om Weil, geen cocktail of zo.
DA gaf aan dat niet de entstof maar het onderzoek het geheel zo duur maakt. Tja, ik ben geen DA, maar het onderzoek dat hij deed kan ik ook (behalve het hart/longen luisteren met stethoscoop). Dus ik heb gevraagd om volgend jaar mij een spuit met entstof te geven zodat ik zelf de enting kan zetten. Helaas, de DA en ik hebben samen gelachen, maar dat vond hij toch geen goed idee  :)
Tja, wat betalen jullie zoal voor een enting (voor zover je die nog laat doen).
Gebruikersavatar
Door choopy
#1992079
Hier rekenen ze voor de entingen, inclusief consult rond de 32,50.
Maakt dan niet echt uit of het cocktail is of een losse enting. Dit scheelt ongeveer 2 euro.
Mijn de DA die ik heb staat er wel om bekend dat ie aardig goedkoop is.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door