Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door spanky
#1990056
zo 1 keer per jaar laat ik jullie weten hoe het met Spanky gaat.
meneer zit nu 6 jaar op vers merendeel kvv maar inmiddels bestel ik mee bij Iris en dus ook geitensnippers eendennekken enz.
met zijn spierziekte gaat het goed wel merk ik dat rondom zijn ogen het wat gaat invallen en dat zijn koppie in zijn geheel wat smaller wordt. ook loopt hij niet veel meer los omdat ik merk dat dan de klachten weer toenemen maar goed hij is ook tevreden aan de riem als hij maar kan snuffelen.
maar goed toen hij 17 weken was was de prognose dit hondje wordt geen jaar oud en hij is dus nu toch mooi al 7.
ooit door Domenica op dit forum gewezen en ben nog steeds blij dat ik de stap genomen heb.
Gebruikersavatar
Door spanky
#1992107
knuffels doorgegeven.
ook ik hoop nog lang van het mannetje te genieten maar het is wel zo dat het hart ook een spier is en zo af en toe
merk je dat het wat mider wordt maar goed we genieten gewoon heerlijk van hem. zolang het zo blijft gaan lukt dat nog wel een aantal jaar denk ik.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door