Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Hitam
#1979769
Ik heb weer een nieuw versvleesvoer ontdekt. Ropadog. Iemand al ervaring mee?
Door Parelridder
#1979823
'k Had er nog nooit van gehoord en nav de slappe lach hierboven dacht ik even dat het een 1 april grap was die ik niet 1,2,3 snapte, maar mbv google kwam ik er achter dat het de nieuwe naam is voor Black Dog en dat het assortiment hiervan gelijktijdig is uitgebreid. Een folder: http://brochure.dot72.nl/brochure/?id=4
Maar nee, ervaring heb ik er niet mee, ook niet met Black Dog dus ;)
Door C@rine
#1979937
Onlangs werd ik benaderd of er verkooppunt van wilde worden.
Toen heb ik Tannetje de link gemaild..en zei vraagt; Ropadog
Vandaar mijn smilley's
Door hannabelgje
#1980059
Wat raar, dachten mensen door de naam blackdog dat het alleen voor zwarte honden was ofzo? Ik vind het zo vervelend ruiken door die bessen erin en de honden waren er niet dol op. Geef mij maar de lucht van pens  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1980258
[quote="C@rine"]
;D ;D ;D
[/quote]
Ja, ik kreeg het bericht van jou. Het staat nu wel op de website. Ze hebben verschillende soorten, zonder rijst en groenten en met en een biologische variant. Maar ook een met bessen en kruiden. Het ziet er wel goed uit, maar de ervaringen moeten natuurlijk eerst nog uitwijzen hoe het werkt.
Door Lil
#1991294
??? Ik weet niet beter dan dat je bij kivo alleen kivo krijgt.
Door marjan23
#1991436
Toen ik nog kivo voerde was Black Dog net op de markt en werd het bij Kivo gemaakt......althans dat zag ik ::)
Door Lil
#1991455
[quote="marjan23"]
Toen ik nog kivo voerde was Black Dog net op de markt en werd het bij Kivo gemaakt......althans dat zag ik ::)
[/quote]

mmmm ga hem eens uithoren....  ;)
Zelf heb ik het nog niet gezien, maar het zou best kunnen dat het in een andere vriezer ligt dan die waar ik altijd naar binnen loop.
Door Lil
#1991996
[quote="lauraV"]
volgens mij komt de bedenker van blackdog uit budel
[/quote]

volgens de site wel. Ik was daar ook even gaan kijken.

Ik heb het in ieder geval nooit bij kivo gezien en loop daar altijd mee de vriescel (zeg maar vrieskamer!) in en ik heb ook vaker gezien hoe ze het maken en uitleg gehad van die meneer van kivo. Maar ik sluit niet uit dat marjan23 gelijk zou kunnen hebben ;)
Door marjan23
#1992075
De laatste keren dat ik daar nog kwam liep de bedenker van BlackDog daar rond, zag ik die worsten en dat hij aan het stickeren was. Vandaar dat ik erachter kwam dat het daar gemaakt werd. Maar dat is al zeker 1,5 jaar geleden denk ik en toen was hij daar net mee begonnen.
Door Salty
#2001979
Ropadog wordt 5 minuten van mij vandaan geproduceerd en dat is in Veghel.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door