Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door deja
#1990782
Heb ik met veel walging al die fazanten staan schoonmaken maar Beau moet ze niet, en ook het orgaan eruit gehaald en het hem vanmorgen aangeboden nou hij heeft het niet aan geraakt.
Ik heb het uiteindelijk maar weggehaald en ga het vanavond aan Deja geven, eens kijken of die het wel moet.
Ik krijg altijd te horen die honden eten alles maar dus niet wat ze niet lekker vinden eten ze echt niet op.
#1990803
Fazant en duif krijg ik er bij die van mij ook niet in. Misschien als ik het blijf proberen, maar dat doe ik eigenlijk alleen maar met iets waarvan  ik zeker weet dat een van de honden het wel eet. Ik vind zonde om iedere keer de paling weer te voeren. En er is keus genoeg, dus waarom zou ik.
#1990805
Bij ons is Max de enige die fazant lust (maar Max eet dan ook echt álles). Scotch laat het beledigd liggen, en Laika kijkt me echt aan met een blik van "Vrouwtje, sorry maar dit is ZO-VER-SCHRIK-KE-LIJK smerig, dit lukt écht niet!" Ik voer het dan ook niet meer, ook omdat ik het in de supermarkt (dus voor menselijke consumptie) moet kopen en het dus heel duur is.

Hopelijk lust Deja het vanavond wel. Zo niet, dan wordt het enkele reis vraag-en-aanbod-rubriek voor je, vrees ik! Wel lullig, na al dat harde werken... :(
Door Martine-Tom
#1990853
Bij Tom was fazant het eerste wat hij met smaak op at :biggrin2:
en hij is echt geen alleseter maar hij gaat voor de wat meer uitgesproken smaken, paard, kip, lam allemaal met moeite maar fazant, wilde eend, haas gaan erin als zoete koek...raar beest ::) :biggrin2:
#1991333
Had ik bij de tweede bestelling fazant, duif en makreel en sardien zitten, ik kon het dus weggooien. Meneer blieft het niet. Zalmkoppen gelukkig wel, dus daar hou ik het bij. De sardien, duif en fazant gingen dus de vuilnisbak in, de makreel (op de markt gekocht) hebben we zelf opgegeten.
Nu had ik laatst schar gehaald op de markt, en de koppen aan Diesel voorgezet, maar nee.. hij haalt er 1 kop uit, en daar blijft het bij. Toen ik mengde met wat vlees, at ie wel alles op. Maar dat maaltje braakte hij een aantal uur weer op.. toch maar niet meer voorzetten..? Na een tijdje kom je er vanzelf achter wat ie lekker vindt, en ik denk dat ik met hert, konijn, eend, kip, rund, lam, geit, zalm toch genoeg variatie heb.. ::)
#1991442
Doerak houdt er ook niet van, maar na 2 dagen hele kleine porties te hebben gevoerd at hij het de 3e dag helemaal op. Misschien moeten ze het ook leren eten. Maar als jouw hond het na een paar keer proberen écht niet aanraakt zou ik het gewoon van het menu schrappen ;).
#1991537
Duif wordt hier ook niet gegeten en fazant met hele lange tanden, maar ik doe ze er geen plezier mee. Dus ik heb ze gewoon van 't menu geschrapt. Gelukkig eten ze verder bijna alles. Ik hoop dat Deja ze wel lust.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door