Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#1991097
Vandaag kreeg ik bericht van Dr. Jean Dodds uit Amerika over de schildkliertest van Fjurdy. Zijn T4 en vrije T4 waardes zijn te laag met de medicatie die hij nu krijgt, dus die moeten we omhoog schroeven.
Volgens Dr. Dodds kunnen de klachten die hij heeft ook daar vandaan komen.
Vanavond heeft hij al meer medicatie gekregen, zal mij benieuwen hoe hij daar de komende dagen op gaat reageren.
Door tt-tjes
#1991191
Uit de test is trouwens ook gebleken dat de vorm van de te traag werkende schildklier van Fjurdy erfelijk is. Dr. Dodds raadde dan ook aan om niet met hem te fokken.
Dit heb ik toendertijd al besloten toen bleek dat hij dit had.
Door tt-tjes
#1991813
Cathelijn schreef: Hopelijk dat hij zich met meer medicijnen een stuk beter voelt!
En hoe gaat het met zijn artrose nu?
Ik heb hem nu dan op de groenlipmossel en duivelsklauw zitten, maar kan nog niet echt zeggen dat ik duidelijk verschil zie. Dat zal blijkbaar nog wat langer nodig hebben voordat je verschil ziet denk ik.
Door Robian
#1991906
tt-tjes schreef: Vandaag kreeg ik bericht van Dr. Jean Dodds uit Amerika over de schildkliertest van Fjurdy.
Wat voor een soort test doet Dr Dodds?
Zowel Robbie als Ian heb ik sinds kort op de schildklier medicatie staan (met heel veel moeite want de DA wilde eigenlijk niet)
Door tt-tjes
#1992013
Er zijn diverse testen. Ik heb haar een mail gestuurd met het verhaal  van Fjurdy.  Ze heeft mij toen de panel 5 aangeraden. Kijk anders ff op de site van hemopet.com. Je krijgt heel snel antwoord van haar.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door