Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Urs
#197369
Even een poepvraagje:
Welke kleur heeft de ontlasting van je hond en bij welk kvv? Dat vroeg ik mij af. Jasper heeft geelachtige ontlasting met Bandit, is dit normaal?
Laatst gewijzigd door Urs op ma 01 nov 2004, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#197371
;D Wat een vraag :-X ;) Maarre.. Gitte poept heel mooi diepdonkerbruin op CB Light en Natuur.
Volgens mij krijg je van lamsvlees gelige poep, en van rijst ook.
In m'n brokken tijd gaf ik de honden als ze erge diaree hadden gekookte rijst met gekookte kipfilet (ik wist niets anders) en daar poepten ze trouwens ook geel van.
Ga je nog iets doen met de onderzoeks resultaten ;) ;D.
Door Francisca
#197383
Mika heeft ook gele ontlasting van Bandit. Ligt er ook aan welke mix hij krijgt.
Door gonny
#197386
Boris heeft eh bruine poep...
Mientje idem, en Sindy ook!! ze krijgen CB, Rodi, Prins, Smuldier maar binnekort alleen nog maar CB!!
Door Audrina
#197489
Hier staan ze alle 3 op de CB en alle 3 hebben ze donkerbruine keutels. Behalve als ze een bot op hebben dan poepen ze krijtbollen en als ze lamsvlees op hebben poepen ze lichtbruin.
Door qyan
#197742
CB light- erg donker
CB natuur - gewoon donker
CB actief - licht bruin
CB/ bibi kip en rijst - geel
CB/ bibi lam en rijst - licht bruin
alle varianten Duck - licht bruin
Door Elizaw
#198789
Hai,

Mijn hond poepte altijd heel licht(brokken) en heeeeeel smeuig :Pen stinken...niet normaal en ook heel veel, wel 8 keer per dag. Nu hij vanaf vorige week donderdag op KVV staat poept hij een heel stuk minder, mooie donkerbruine stevige drollen en het ruikt...heerlijk ;D ;D
Dat na 7 dagen..TOPPIE.

Hij heeft de 5e dag 1x wat erg dunne ontlasting gehad. Toen hebben we zijn eerste maaltijd overgoten met wat gekookt water(hier geleerd) en daarna ging het weer prima.

Groetjes,
Bep
Laatst gewijzigd door Elizaw op wo 03 nov 2004, 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
#198943
[quote="jack"]
Gehoord bij de Pets-place: hoe bruiner de poep hoe schoner de brok.
Jack
[/quote]
Toch niet de droge brokken hoop ik ::)?
Door Truus
#198950
[quote="RuBep"]
Hai,

Mijn hond poepte altijd heel licht(brokken) en heeeeeel smeuig :Pen stinken...niet normaal en ook heel veel, wel 8 keer per dag. Nu hij vanaf vorige week donderdag op KVV staat poept hij een heel stuk minder, mooie donkerbruine stevige drollen en het ruikt...heerlijk ;D ;D
Dat na 7 dagen..TOPPIE.

Hij heeft de 5e dag 1x wat erg dunne ontlasting gehad. Toen hebben we zijn eerste maaltijd overgoten met wat gekookt water(hier geleerd) en daarna ging het weer prima.

Groetjes,
Bep
[/quote]
Wat een verschil he....het is bijna de moeite niet om ze netjes met een pasticzakje op te rapen ;) ;D.
Vaak kom ik thuis met die mega brokkendrollen onder m'n schoen :-\
Door Lupa
#198956
[quote="jack"]
Natuurlijk wel de droge brokken. Die zijn toch ook het beste voor de hond.
[/quote]
??? ??? ??? ???
Door Truus
#198957
[quote="jack"]
Natuurlijk wel de droge brokken. Die zijn toch ook het beste voor de hond.
[/quote]
Dit is een grapje ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door