Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door toscak
#1987426
Hallo!

Volgende week krijg ik mijn nieuwe (labrador) pup. Ik heb al een labrador, Bob van 2 jaar. Bob eet voornamelijk KVV, met regelmatig (ongeveer 1 keer per week) een Barfhapje. Een kip of pens ofzo. Of runderlappen als ik vergeten ben er iets uit te halen  ;D
In de vriezer ligt Haaksbarf, Shaweca, Bibi, Lupa en af en toe Carnivoer.

Deze vraag is vast al 100 keer voorbij gekomen, maar als ik bovenstaande voer aan de nieuwe pup, ben ik er dan redelijk zeker van dat hij alles binnen krijgt wat nodig is? En als ik af en toe, net zoals bij Bob, wat Barf er tussen gooi, is dat dan erg? Ik weet dat bij een volwassen hond dit makkelijk kan en hij echt geen tekorten oploopt, maar is dat bij pups ook zo?

Thanks
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#1987606
O wat super leuk voor jullie!! Gefeliciteerd meid.

Is je nieuwkomer rauw afgespeend? Ik denk dat je met dit menu wel goed zit.
Door Nynke
#1987782
het lijkt mij geen enkel probleem om de genoemde merken kvv door elkaar te geven en ook niet om je pup een barfhapje te geven, begin dan wel met de echte beginnersbotten !!  :) :)
Door toscak
#1987938
[quote="Els en Max"]
O wat super leuk voor jullie!! Gefeliciteerd meid.

Is je nieuwkomer rauw afgespeend? Ik denk dat je met dit menu wel goed zit.
[/quote]

Hoi Els, leuk he? Nog 1 lange week wachten...

Nee hij is niet rauw afgespeend, dus we gaan meteen over  ;D. Tenminste als hij zich helemaal goed voelt, ga ik over.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door