Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Cizsel
#1987008
hoihoi

Storm had van de fokker een paar kluifjes meegekregen, dan bedoel ik echt van dat opgerolde huid wat hij vochtig moet kluiven tot het eraf wil. Hij is er echt helemaal gek mee, maar ik vroeg me af of het BARF-proof is en of er anders kluifjes zijn die wel BARF-proof zijn? Bijv. rawhide? Of kalfshoefjes? Ofzo? Ik hoor graag alles wat je weet!!

thnx :P
Door nienk
#1987018
die kluifjes zijn wel behoorlijk bewerkt. niet ideaal dus. ik gaf ze Reus ook totdat ik met de dieet toestanden begon, gewoon omdat hij ze zo erg lekker vind en ze overal te krijgen zijn. ik kreeg ze ook vaak. maar je hebt dus geen idee van wat er wel/niet in zit. rawhide is wat dat betreft beter denk ik. en anders dingen als (bulle)pees, gedroogde oren e.d.? of, waar Reus erg dol op is, de 'echte' variant van die geperste kluiven, gedroogde runderkophuid. zoals deze

Afbeelding
Door ien
#1987080
nienk schreef: die kluifjes zijn wel behoorlijk bewerkt. niet ideaal dus. ik gaf ze Reus ook totdat ik met de dieet toestanden begon, gewoon omdat hij ze zo erg lekker vind en ze overal te krijgen zijn. ik kreeg ze ook vaak. maar je hebt dus geen idee van wat er wel/niet in zit. rawhide is wat dat betreft beter denk ik. en anders dingen als (bulle)pees, gedroogde oren e.d.? of, waar Reus erg dol op is, de 'echte' variant van die geperste kluiven, gedroogde runderkophuid. zoals deze

Afbeelding



heb je die zelf gedroogd? Kun je runder kophuid zo oprollen en drogen? Moet je natuurlijk wel van die lange stukken hebben,,,
Door Elizaw
#1987194
Stukjes bullepees heb je in verschillende lengtes, pensstaafjes of nog wat dikker zijn de pensbotten.
Die lange gedroogde runderkophuid, die kun je zo kopen ;)
Door Barf
#1987324
Sinds ze barfen krijgen ze hier geen kluiven meer, ze krijgen genoeg aan verse vleesbotten om heerlijk op te knagen ;)
Door nienk
#1987376
nee die heb ik niet zelf gedroogd, die kan je zo kopen. ze zijn er ook van struisvogel, die krijgt Reus nu.
Door Oesje72
#1987433
Die gedroogde runderkophuid had ik laatst ook voor Vino; hij vond het GEWELDIG!
Als je ze niet goed opbergt/verpakt, dan stinkt je hele garage ernaar, maarja, dat stinken maat het voor de hond natuurlijk weer extra aantrekkelijk!  ;D
Door jara
#1987490
Heb hier gedroogde bullepezen en kophuid gehad....was allemaal in no time op en ze laat er giga scheten van.. :P
Geef haar nu de rawhide kluiven, maar alleen die van Farmfood...die zijn het meest "puur" en ze doet er ook aanzienlijk langer mee dan goedkopere kluiven.
Door Lizzy
#1988477
Barf schreef: Sinds ze barfen krijgen ze hier geen kluiven meer, ze krijgen genoeg aan verse vleesbotten om heerlijk op te knagen ;)
Hier idem.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door