Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door webster
#1982658
Hoi, hier een vraag mbt een hotspot de plek is nu geschoren en droog moet ik nu blijven doorgaan met de plek te wassen?
het is een vrij harde plek maar met weing korstvorming,vindt ook dat de hond erg loom en lusteloos blijft.
Door pallas
#1982745
Als ze er ziek van zijn zou ik het goed in de gaten houden. Even de temperatuur opnemen misschien?
Door JvZ
#1984313
bij mijn honden helpt altijd heel erg  goed , zwemmen in de zee. de wond  wordt helemaal schoon
helaas wonen we  1,5 uur rijden van de kust maar als t heel erg is dan hebben we t er graag voor over
soms neem ik wat zeewater mee om thuis nog wat na te spoelen maar  dat werkt minder goed helaas
succes ermee
gr
jacqueline
Door Nynke
#1984337
ik gebruik daarvoor propolisspray, dat werkt korstvormend en meteen reinigend  :) :)
Door webster
#1987049
Ondanks alle goede raad en medicijnen is de 2de plek erbij gekomen en is de eerste plek vanavond operatief behandeld,de nog aanwezige oude huid was reeds afgestorven en eronder zat een mooie roze nieuwe huid.
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1987098
Jeetje dat klinkt heftig  :( hopelijk blijft het bij deze 2 en genezen ze nu snel.
Beterschap voor de patiënt  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door