Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door bloemetje
#1986694
De engelse staff van een goede vriend van mij heeft voor de tweede maal de kruisband van zijn achterpoot gescheurd. Eerst het ene en nu het andere pootje.. Vrijdag word ze geopereerd bij de DOCA Amsterdam.

Ik heb hem fysio of hydrotherapie aangeraden.. Uit berichten hier lees ik dat een hond veel sneller geneest op die manier. Er zit ook een goede holist hier in de buurt maar fysio of hydro lijkt mij meer zoden aan de dijk zetten?

Ik vond er 1 in het dierenasiel Amsterdam: http://www.dierenasielamsterdam.nl/fysiotherapie_.htm
•Irene Feenstra-de Jonge
•Lonneke Haan
•Lietje Jacobs
•Shila Stor

Heeft iemand ervaring met die fysiotherapeuten? Kan ik ze daar met een gerust hart heensturen?

Of heeft iemand misschien een andere mening/ervaring met fysio of hydro na een kruisband operatie? Of weet iemand nog een andere fysio/hydro bij voorkeur in de Zaanstreek?
Door bloemetje
#1986893
Senta schreef: Ik ben zelf bij Lonneke Haan geweest (Staat ook op je lijstje) en was daar erg tevreden over! Hydrotherapie is zeker een aanrader!
Super! dank je wel  ;D

Laatste vraag..
Wat kost nu een behandeling? Ongeveer dan..

Barfplaats wordt gesponsord door