Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door saskia37
#1986253
Vandaag met Milay bij Erwin (All Animal) voor een senioren check en een ze had wat bloed bij de urine, nu is er dus ook uitgekomen dat ze wat spondylose heeft.
Ze heeft ook atrose in haar knieën en krijgt daarvoor puur osteo en synoquin, nu zag ik dat ze van puur ook puur spondy hebben, is dit wat en kan het bij de puur osteo?
Ik ben het vanmorgen vergeten te vragen :-[
Door sella
#1986318
Ik zou het even overleggen met de da.
Ik kan het niet.
Maar kan me voorstellen dat het wat overlapt.
Door Lizzy
#1986545
Dit zit in Puur Spondy:

Een verdund extract van Harpagophytum en een verdunning van Plumbum metallicum Strychninum nitricum.

En wordt gebruikt bij:

• Bij Chronische achterhandslapte, met atrofie van de achterhandspieren, vertraagde stelreflexen, waarbij het dier soms over de eigen poten struikelt en op de voorkant van de voet staat.

• Puur Spondy heeft een gunstige werking op het laatste deel van het ruggenmerg en daardoor ook op de functie van de achterhandspieren, blaas en endeldarm.

• Puur Spondy kan de pijn bij spondylose van borst- en lendewervels en bij artrose van heup- en kniegewrichten verlichten.

Puur Osteo bevat: Een verdund extract van Symphytum en een verdunning van Hekla lava.

En daar zit dus geen overlap in en het kan prima samen gegeven worden.
Door sella
#1986645
Oke thanks Lizzy.
Omdat sommige complex middelen overlappen kon ik het me voorstellen.
Maar kon beide niet.
Door saskia37
#1986675
Dank je wel voor je antwoord Lizzy :)
Ze loopt voor soms wel wat moelijker en soms dus ook niet, ze heeft artrose in haar knieën dus dit zou dan een goede aanvulling zijn :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door