Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door danielle1980
#1986444
[quote="*Dorothea*"]
Dubbele dosis probiotica en ik zou weerstandscompositum van de groene os bijgeven.
[/quote]

ze krijgt dus pro soluble van de da, ik zal weer even hogere dosis gaan geven, weerstandscompositum niet.
ik zit gelijk bij zilverwater te kijken want nee nog nooit gegeven
Door conleeuw
#1986452
oh bah danielle, het is dat ik haar van dicht bij heb meegemaakt en weet hoeveel last ze heeft, anders had ik dit niet zo begrepen, ik ben alleen benieuwd, als je de gehoorgang verwijder maar de flappers laat zitten, zou het dan niet ook over zijn :-\ het lijk mij zo drastisch om haar oren er helemaal af te halen, arme drommeltje :-* :'(
Door danielle1980
#1986478
[quote="conleeuw"]
oh bah danielle, het is dat ik haar van dicht bij heb meegemaakt en weet hoeveel last ze heeft, anders had ik dit niet zo begrepen, ik ben alleen benieuwd, als je de gehoorgang verwijder maar de flappers laat zitten, zou het dan niet ook over zijn :-\ het lijk mij zo drastisch om haar oren er helemaal af te halen, arme drommeltje :-* :'(
[/quote]

nou we denken van niet, het punt is zelf de tijden dat ze dus geen last heeft 'officieel' dan blijft ze toch schudden in situaties van stres, spanning, als anderen maar in de buurt komen enz.
het is gewoonte geworden helaas.

in devil haar geval moet in 1 operatie alles klaar zijn omdat ze dus resistent is.
laten zitten en toch het schudden en alles behouden is niet echt optie. :-X
Door conleeuw
#1986488
[quote="danielle1980"]
nou we denken van niet, het punt is zelf de tijden dat ze dus geen last heeft 'officieel' dan blijft ze toch schudden in situaties van stres, spanning, als anderen maar in de buurt komen enz.
het is gewoonte geworden helaas.

in devil haar geval moet in 1 operatie alles klaar zijn omdat ze dus resistent is.
laten zitten en toch het schudden en alles behouden is niet echt optie. :-X

[/quote]maar het schudden kan gewoon stress zijn, mede omdat ze pijn heb aan haar oren, of pijn heb gehad, wellicht als de gehoorgangen verwijderd zijn dat ze dan geen pijn meer heb, geen gewroet meer aan haar oren en dus zal ze er ook niet meer zoveel stress aan beleven en zal het schudden afnemen of uitblijven, maar goed, ik kan van achter mijn pc dat wel roepen, jij ken haar en weet wat je moet doen, sterkte ermee ;)
Door danielle1980
#1986494
[quote="conleeuw"]
maar het schudden kan gewoon stress zijn, mede omdat ze pijn heb aan haar oren, of pijn heb gehad, wellicht als de gehoorgangen verwijderd zijn dat ze dan geen pijn meer heb, geen gewroet meer aan haar oren en dus zal ze er ook niet meer zoveel stress aan beleven en zal het schudden afnemen of uitblijven, maar goed, ik kan van achter mijn pc dat wel roepen, jij ken haar en weet wat je moet doen, sterkte ermee ;)
[/quote]

punt is dat ookal is ze dus 4 maanden vrij het nog steeds net zo erg doet.
en vele hebben volgens de kno alsnog de flappers eraf moeten halen :-\

doet ik dan eigenwijs omdat met mooier is of praktisch.
zucht lastig
Door conleeuw
#1986511
[quote="danielle1980"]
punt is dat ookal is ze dus 4 maanden vrij het nog steeds net zo erg doet.
en vele hebben volgens de kno alsnog de flappers eraf moeten halen :-\

doet ik dan eigenwijs omdat met mooier is of praktisch.
zucht lastig
[/quote]tja, daar kan ik jou niet in adviseren, doe wat jij goed vindt voor haar, ik ben het eens dat het genoeg is geweest voor haar ;)
Door K@rin
#1986578
dat met oren mooier is, zou voor mij geen overweging zijn.
Als haar dat van de pijn zou verlossen, dan was mijn keuze snel gemaakt.
Alleen is het wel ff schrikken om zoiets drastisch te laten doen ...........
Door danielle1980
#1986624
[quote="K@rin"]
dat met oren mooier is, zou voor mij geen overweging zijn.
Als haar dat van de pijn zou verlossen, dan was mijn keuze snel gemaakt.
Alleen is het wel ff schrikken om zoiets drastisch te laten doen ...........
[/quote]

ja toen ze dat vertelden en verhalen en mensen met verhalen lieten horen dacht ik uhhhhhhhhhh :o
ik had nog graag met dr geshowt :-[ voor dat ene kwart puntje, maar goed dat is natuurlijk niet zo belangrijk ;)
ik ben nog steeds heel klein beetje in dubio, stel dat niet hoeft, maar ja nog operatie is gewoon moeilijk ivm geen ab en weerstand.
Door Nijl
#2047183
Manuka honing? Zit een antibacterieel eiwit in dat meerdere resistente bacteriën doodt. Is onderzoek naar gedaan in 't AMC
Door danielle1980
#2047209
dank jullie wel elke tip ga ik natuurlijk bespreken.

27 juli is zover dan hebben mn ouders vakantie,
aangezien ze erna doof is en zeeeer goed in de gaten gehouden moet worden ivm geen ab kuur erna is dat het slimste.
daarna kijken of ze kan wennen aan dat ze niet meer kan horen en dan kijken of ze nog in mijn groep kan leven brrrr
Door ulla
#2047320
Ík geef Björn ( = vrijdag aan een testikel tumor geopereerd ) ook dagelijks een eetlepel biologische Manuka honing door wat lauw water.
Door Nijl
#2048625
[quote="ulla"]
Ík geef Björn ( = vrijdag aan een testikel tumor geopereerd ) ook dagelijks een eetlepel biologische Manuka honing door wat lauw water.
[/quote]

je kunt het ook op de wond aanbrengen. Wordt verdund door wondvocht, maar da's juist goed: er zit een bepaald enzym in alle honing dat juist door verdunning geactiveerd wordt en dan waterstofperoxide helpt produceren.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door