Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#1978926
Hallo allemaal

Ik studeer natuurgeneeskunde voor dieren en moet hiervoor anamnese`s afnemen.
Nu ben ik opzoek naar mensen met een dier maakt niet uit wat voor dier het mag een hond,kat of paard zijn maar ook boederijdieren, knaagdieren, reptielen en vogels zijn welkom alleen geen vissen want daar kan ik weinig mee.
Die er dus voor open staan om mij een anamnese af te laten nemen van ongeveer een uur.
Uiteraad krijg je zodra mijn verslag van de anamnese is gecontroleerd door een van mijn docenten ook een kopie van dit formulier toegestuurd.
Zowel gedrags problemen als lichaamelijke problemen als gezonde dieren zijn welkom.
Bij voorkeur mensen uit noord-holland of het noorden van zuid-holland.
Of op donderdag avond mensen die op mijn route van breda naar zwanenburg wonen.
#1987156
We hebben hier meerdere Berners lopen, maar die staan zo'n beetje allemaal al onder behandeling van een homeopaat.
Ook hebben we nog 2 katten.

Maar wat dan misschien wel iets heel anders én misschien ook iets heel leuks is: we hebben hier hele leuke schaapjes lopen (Ryeland schapen). Eentje daarvan blijft wat achter in de groei lijkt het wel en hij is toch iets anders als de andere.
Misschien leuk om daar iets mee te doen?
Kippen hebben we ook nog  :).

En we wonen ook nog eens in Noord Holland  :D

Dus als je interesse hebt, dan hoor ik het wel.

Groetjes van Silvia
#1987971
Ik heb een kleine kruising die allergisch voor "iets" en dan last heeft van haar huid (oren en poten).
En een Border Collie met een oude schouder blessure.
Over een paar dagen komt er een windhondje uit het asiel met een huidprobleem..
En dan heb ik een gezonde kat en een gezonde Border Collie.
Ik woon in Grootebroek (tussen Enkhuizen en Hoorn) maar ben ook regelmatig in Leiden en Den Haag.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door