Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1986263
we zijn overwegen devil te laten opereren, de operatie is pijnlijk, moeilijk en aan dr oren, dus komen 2 open gaten, dr gehoorgangen en oren gaan dan helemaal weg.
er is 1 probleem, devil is voor alle ab kuren resistent, natuurlijk zijn ze bij utrecht aan zoeken naar goede oplossing,
maar ik dacht misschien weten jullie en hebben jullie tips wat ik kan geven voor, en na operatie om haar weerstand echt perfect te maken.
echinacea en probiotica krijgt ze all 3 jaar.
Laatst gewijzigd door danielle1980 op wo 27 jul 2011, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door K@rin
#1986264
danielle1980 schreef: we zijn overwegen devil te laten opereren, de operatie is pijnlijk, moeilijk en aan dr oren, dus komen 2 open gaten, dr gehoorgangen en oren gaan dan helemaal weg.
er is 1 probleem, devil is voor alle ab kuren resistent, natuurlijk zijn ze bij utrecht aan zoeken naar goede oplossing,
maar ik dacht misschien weten jullie en hebben jullie tips wat ik kan geven voor, en na operatie om haar weerstand echt perfect te maken.
echinacea en probiotica krijgt ze all 3 jaar.
Haar oren er helemaal af ??  :o :o :o
wat is daar de reden voor ?
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1986270
K@rin schreef: Haar oren er helemaal af ??   :o :o :o
wat is daar de reden voor ?
ze verwijderen de gehele gehoorgang bij zo'n operatie, maar normaal gesproken blijft de oorschelp gewoon zitten.
Door danielle1980
#1986328
*Dorothea* schreef: wat bedoel je met resistent? Heeft ze een bepaalde bacterie in haar oor die resistent is voor alle antibiotica?
ja maar niet alleen in dr oor, ook bij andere testen voor gewoon in lichaam is ze resistent.
zelfs speciaal samengesteld door utrecht ab werkt niet meer.

bij devil is alleen gehoorgang niet afdoende helaas.

daarom zoek ik dus dingen die ik kan geven en alle homeopatische dingen, poeders, meedenken enz hebben we veel aan.
natuurlijk is de kno arts van utrecht zelf ook op zoek en hij opereert niet eerder dan er goede kans is dat ze geen infectie krijgt
Laatst gewijzigd door danielle1980 op wo 06 apr 2011, 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door danielle1980
#1986333
[quote="K@rin"]
Haar oren er helemaal af ??   :o :o :o
wat is daar de reden voor ?
[/quote]

helaas komt de problemen steeds terug, de onderhoud kost ons gemiddeld bij 1000 euro in een maand, als we maar iets minderen is weer terug. :-X
ik heb vanaf dat ze 11 maanden was alles eraan gedaan, ben bij tannetje geweest, bij elke oorarts, alles geprobeerd zoals je weet.
en nu, nu wil ik dat ze niet meer gaat schudden bij opwinding, ( daarom gaan de flappers eraf want anders blijft t schudden ) niet meer zo pijn heeft steeds na zoveel tijd.
misschien had ik eerder moeten opereren, maar vond zo erg als ze doof was en was bang dat ze dan niet meer in roedel kon.
maar heb onlangs iemand gesproken die ook alles weg heeft laten halen en later de oorflappen en devil is nu pas net 4 en heeft nog heel veel tijd hopelijk voor zich :-\
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1986340
[quote="danielle1980"]
ja maar niet alleen in dr oor, ook bij andere testen voor gewoon in lichaam is ze resistent.
[/quote]

ik snap hem geloof ik niet helemaal  :-\
Door danielle1980
#1986391
[quote="K@rin"]
heb je die Penochron wel eens gebruikt, die Berique ook had ?

[/quote]

ik heb inmiddels vanalles gebruikt, die ook ja, zelfs dingen uit amerika :-X
Door danielle1980
#1986393
[quote="*Dorothea*"]
ik snap hem geloof ik niet helemaal  :-\
[/quote]

ze hebben verschillende kweken genomen op verschillende maanden en ab's  op getest, alles is ze resistent.
ze heeft dus ook in haar lichaam nu een bacterie, niet alleen in de oren meer
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1986403
[quote="danielle1980"]
ze hebben verschillende kweken genomen op verschillende maanden en ab's  op getest, alles is ze resistent.
ze heeft dus ook in haar lichaam nu een bacterie, niet alleen in de oren meer
[/quote]

oh bah  :(
als er alleen een bacterie in de oren was dan had je nog dermiel oorzalf op basis van honing kunnen proberen, al vraag ik me af of je daar zo'n bacterie nog mee kan uitroeien. Als ooronsteking zo chronisch is geworden en niet te behandelen dan is het soms maar beter om de gehele gehoorgang te verwijderen. Dan hebben ze in ieder geval geen pijn meer.
Door K@rin
#1986404
[quote="danielle1980"]
ze hebben verschillende kweken genomen op verschillende maanden en ab's  op getest, alles is ze resistent.
ze heeft dus ook in haar lichaam nu een bacterie, niet alleen in de oren meer
[/quote]

hoe heet die bacterie ?
Door danielle1980
#1986432
[quote="*Dorothea*"]
oh bah  :(
als er alleen een bacterie in de oren was dan had je nog dermiel oorzalf op basis van honing kunnen proberen, al vraag ik me af of je daar zo'n bacterie nog mee kan uitroeien. Als ooronsteking zo chronisch is geworden en niet te behandelen dan is het soms maar beter om de gehele gehoorgang te verwijderen. Dan hebben ze in ieder geval geen pijn meer.
[/quote]

ze krijgt op dit moment een oorzalf, de enige waar ze heel klein beetje op reageert, en honing zalf in dr oor.
om en om, al zeker half jaar :-X
het is zeker heel stuk beter maar helaas moet t dan elke dag blijven en dat wil ik niet nog 7 jaar doen

precies daarom hebben we ( de kno die jij noemde van utrecht mama en ik ) besloten het is genoeg.
de operatie is heel duur voor 1 x maar ach als het helpt.

nu dus probleem van de ab en wat je kan geven voor weerstand opbouwen en om te zorgen dat geen infecties komen.
heb jij ideeen?
hij zei eerlijk dat hij zeer weinig van homeopatische dingen, bloemen enz wat allemaal weet
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1986438
[quote="danielle1980"]
nu dus probleem van de ab en wat je kan geven voor weerstand opbouwen en om te zorgen dat geen infecties komen.
heb jij ideeen?
hij zei eerlijk dat hij zeer weinig van homeopatische dingen, bloemen enz wat allemaal weet
[/quote]

Dubbele dosis probiotica en ik zou weerstandscompositum van de groene os bijgeven.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door