Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Aurinko
#1985011
Mijn vlinderhondje Mirza van 12 jaar heeft het regelmatig benauwd, het klinkt meer alsof het in haar hoofd zit dan dat het luchtweg/longen zijn, ze ademd dan ook zwaar (ook snurken 's nachts).
Ik gebruik nu luchtweg compositum, sinus compositum en L-Lysine & B6 (dit werkt immuunversterkend)
Het is nu al veel beter maar af en toe is het toch weer wat erger.

Weet iemand of er nog iets anders is wat ik kan geven om haar te helpen?

Bedankt!

groetjes,
Gerry
Door Aurinko
#1985095
Lizzy schreef: Wat bedoel je precies met "alsof het in haar hoofd zit"? Hoe is haar hart?
Sorry, dat had ik wel wat duidelijker kunnen omschrijven ::) voorhoofd- en bijholtes zeg maar, ze hoest niet, af toe klinkt het wat rochelig. (Beetje maf maar ik heb dat zelf namelijk ook, daarom denk ik niet aan luchtwegen/longen)
Haar hart weet ik niet, daar iets nooit iets mee geweest.
Laatst gewijzigd door Aurinko op di 05 apr 2011, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door smulpaap
#1985264
Je kan natuurlijk voor alle zekerheid even langs je d.a om haar hartje te laten beluisteren . Die oude besjes kunnen zomaar veranderen , zo zijn /lijken ze gezond en zo is /gaat er zomaar iets mis .
Door Aurinko
#1985335
smulpaap schreef: Je kan natuurlijk voor alle zekerheid even langs je d.a om haar hartje te laten beluisteren . Die oude besjes kunnen zomaar veranderen , zo zijn /lijken ze gezond en zo is /gaat er zomaar iets mis .
Het ouwe besje is sinds we weer BARFen weer een fris en fruitig besje :biggrin2: lekker spelen en springen, wandelen gaat ook prima. Ze is verder hardstikke fit alleen die benauwdheid is het enige wat opvalt.
Denk dat we voor de vakantie even langsgaan bij de DA. Toch ben ik wel benieuwd naar eventuele tips.
Door Aurinko
#1986044
muppie en co schreef: mijn oudje doet precies hetzelfde en bij haar is de diagnose bronchitis. Ze krijgt hiervoor moderin.
Ik denk zelf dat het meer die richting opgaat, bij een hartkwaal verwacht ik toch meer moeite bij inspanning en vermoeidheid, kan het helemaal mis hebben natuurlijk.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door