Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Tamomi
#1984127
Vanmorgen heb ik kwarteltjes gehaald en de poelier bood aan om ze te onthoofden. Ik dacht: “Ehhh, koppies zijn vast te hard voor de poeksen.” Dus ik heb ja gezegd.

Maar nu begin ik te twijfelen. Ik kwam hier ook ergens tegen dat de hersentjes prima zijn qua orgaanvlees.

Wat zeggen jullie?
Gebruikersavatar
Door koekje
#1984140
Volgende keer eraan laten zitten en de poelier gelijk vragen of hij wel losse hoofden overheeft. Mss mag je ze (voor een klein prijsje) overnemen. Je kan hem vertellen dat het voor je katten is en dat zij de hoofden erg lekker vinden.
Kwartelkoppen zijn niet te hard.
Door Tamomi
#1984147
koekje schreef: Volgende keer eraan laten zitten en de poelier gelijk vragen of hij wel losse hoofden overheeft. Mss mag je ze (voor een klein prijsje) overnemen. Je kan hem vertellen dat het voor je katten is en dat zij de hoofden erg lekker vinden.
Kwartelkoppen zijn niet te hard.
O, ze weten dat het voor de katjes is hoor. Het is een poelier die ook als leverancier op deze site staat dus ik hoef ze nix uit te leggen. :biggrin2:

Maar hartstikke bedankt voor de tip over de losse hoofden. :)
Door Too
#1984160
Koppies zijn heerlijk,
ik ben altijd erg blij als de poelier er een stel voor me bewaart [da's een goede reden om af en toe 'dure' kwartels bij hem te kopen ;)]
Als tegenprestatie tracteer ik 's op warme appelflap oid.. je moet wel een beetje vrienden blijven hè [er zijn tegenwoordig steeds meer 'kapers' op de kust :D]
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door