Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Carlijn
#99232
Weet iemand toevallig een winkel in de omg. van amsterdam, waar ik colloidaal zilverwater kan kopen?
Ik heb wel diverse online sites gezien waar ik het kan bestellen, maar ik koop dit soort dingen liever gewoon in de winkel.
Maakt het ook nog uit welke concentratie ik neem, als ik het ook voor uitwendig gebruik neem? Ik lees namelijk regelmatig dat je b.v. 1 druppel op een wondje moet doen, maar volgens mij zit er tussen een concentratie van 10ppm en 50ppm een groot verschil.

Groetjes, Carlijn
Door Carlijn
#110907
Hitam schreef: Natuurlijk! voor Dieren, Rijnstraat 28 tel: 6797003
Als ik tenminste reklame voor mezelf mag maken.
;D
Dank je... kom binnenkort wel even langs !
Door Indy
#110957
Heeej daar haal ik altijd eten voor Indy
En daar werkt Tannetje dus ??? , pfff dat ik daar nu pas achter kom :(

Sorry ben helemaal off topic :-X
Laatst gewijzigd door Indy op di 15 jun 2004, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Leo
#111152
Hitam schreef: Natuurlijk! voor Dieren, Rijnstraat 28 tel: 6797003
Als ik tenminste reklame voor mezelf mag maken.
Ja dat mag, ik begrijp je vraag dan ook niet helemaal? Zijn daar onduidelijkheden over?
Door Romy
#114311
Anna Penta schreef: En nu we toch bezig zijn... waar koop ik het spul in Rotterdam? (dependance van Natuurlijk! voor dieren ???)
Hi Anna,
Die had je wel bij mij mee kunnen nemen.
groetjes
Stella
Laatst gewijzigd door Romy op di 22 jun 2004, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Roeleke
#164322
Carlijn schreef: Weet iemand toevallig een winkel in de omg. van amsterdam, waar ik colloidaal zilverwater kan kopen?
Ik heb wel diverse online sites gezien waar ik het kan bestellen, maar ik koop dit soort dingen liever gewoon in de winkel.
Maakt het ook nog uit welke concentratie ik neem, als ik het ook voor uitwendig gebruik neem? Ik lees namelijk regelmatig dat je b.v. 1 druppel op een wondje moet doen, maar volgens mij zit er tussen een concentratie van 10ppm en 50ppm een groot verschil.

Groetjes, Carlijn
Ik maak het colloïdaal zilver zelf. Hoe verfijnder de concentratie hoe dieper het werkt.

Roeleke
Door Elfy
#198401
Hoi,
deze topic is al maanden geleden actief geweest, maar ik wilde toch graag vragen hoe je collodiaal Zilver zelf kan maken. Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat het kon.... ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#198406
Elfy schreef: Hoi,
deze topic is al maanden geleden actief geweest, maar ik wilde toch graag vragen hoe je collodiaal Zilver zelf kan maken. Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat het kon.... ::)
tik het even in bij google en je weet het zo :D
Door Jolly
#218823
misschien domme vraagjes, maar ja ik ben ook blond hè ;)

1) is Collodiaal Zilver en Zilverwater hetzelfde?

2) Kan je het nou wel of niet zowel inwendig als uitwendig gebruiken?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#218969
Jolly schreef: misschien domme vraagjes, maar ja ik ben ook blond hè ;)

1) is Collodiaal Zilver en Zilverwater hetzelfde?

2) Kan je het nou wel of niet zowel inwendig als uitwendig gebruiken?
Ja ja ;D
Bij dat laatste wel even de sterkte in de gaten houden. Dat moet je zoweiso doen, want de sterkte bepaald in de meeste gevallen ook de prijs.
Door Jolly
#219103
Angelique schreef: Ja ja ;D
Bij dat laatste wel even de sterkte in de gaten houden. Dat moet je zoweiso doen, want de sterkte bepaald in de meeste gevallen ook de prijs.
Tis niet voor mij, maar ik zal het doorgeven.
Als het te sterk is mag het dan niet uitwendig ofzo?

Ze moeten het nu door het eten doen.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door