Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#1963514
Bij de Border Collie van mijn schapenvriendin is maag/darm leukemie vastgesteld na vele onderzoeken en uiteindelijk een echo bij Dierenhospitaal Visdonk is er een biopt uit de darm genomen. Hij at niet veel meer en viel zienderogen af. Vol levenslust en totaal niet ziek ogend. Altijd vrolijk en blij. Als ik kom weet hij gelijk dat we naar de schapen gaan. Hij zal dezelfde weg gaan als mijn Finesse. Hij krijgt nu prednison en maar afwachten hoelang hij zich daar goed bij voelt. De 13e wordt hij 10 jaar. Ik weet wat de baasjes te wachten staat en dat doet vreselijk veel pijn  :'( :'( :'(
Door charmed
#1963518
Oh wat naar zeg. Ik hoop dat hij zich nog lange tijd goed zal voelen op de prednison. Dat ze nog een hele tijd van elkaar mogen genieten.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#1963902
luka en kira schreef: Owww dat klinkt niet goed!
Is er geen chemokuur o.i.d. mogelijk?
Hopelijk kunnen ze nog een poosje van elkaar genieten.

Ja, ze kon naar Terneuzen 7 weken lang om het onvermijdelijke een maand of 4 uit te stellen. Ze heeft dat niet gedaan.
Maagwand en darmen vertoonden een bloederig geheel.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#1981870
Jim gaat achteruit. Vannacht en vandaag had hij diarree en heeft niets gegeten. De prednison lijkt niet meer te helpen. Hij was echt down vandaag. De altijd vrolijke en vol levenslustige Jim is hij niet meer. Ik heb zo te doen met mijn vriendin  :'(
Door miik
#1981902
Wat verdrietig  :'(
Ik heb het gezien van dichtbij bij de hond van een collega..
Het kan zo snel gaan...  :'(
Heel veel sterkte voor jullie, maar ook voor je vriendin !
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door