Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1981236
met zorgen over de jongens...
vince loopt sinds een woensdag middag op 3 poten, kan niet goed ontdekken waar het aan scheelt, denk of pols of zijn schouder, wordt niet minder integendeel...daarbij staat ie sinds woensdag op traumeel en rust, komt bij dat ie zichzelf al rustig houdt en dat is niks voor vince..hij slaapt ook niet op de tegels maar wil op de bank en in de mand...dus last heeft ie er zeker van
daarbij vindt ik deze week s'morgens bloed druppels op de grond, dat is van zimba(andere slapen in de bench) wist niet goed waar het vandaan kwam...
nu wel...
hij gaat net staan en verliest flinke druppels bloed uit zijn piemeltje, die is dik(niet stijf) en gespannen....
dus dat wordt met 2 honden naar de da..
Laatst gewijzigd door me and my boys op vr 01 apr 2011, 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Irish
#1981256
Agos... :(
Vince was laatst toch door een enorm brutale gans gebeten in zijn pootje? Of was dat een ander pootje?
Heel veel sterkte met je jongens  :-* Zorgen om je zieke diertjes is echt 3x niks..
Door inni
#1981332
Ik duim voor jullie!
:bigarmhug: :bigarmhug:

Soms lijkt 't echt allemaal tegen te zitten maar je raakt er wel door hoor *zegt ze stoer, slik, slik ;)*
Laatst gewijzigd door inni op vr 01 apr 2011, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
#1981445
Jasses wat een pech weer allemaal voor je mooie mannen :(

Kan je niet iets proberen met supplementen? Of is het echt dringend dat hij gecastreerd wordt  :(

Kjell verloor vorig jaar ook druppeltjes bloed en zijn prostaat bleek ook vergroot te zijn.
Hij krijgt nu een jaar dagelijks zaagbladpalm en pompoenpitolie en hij heeft er geen last meer van gehad.
Nou was zijn prostaat wel maar een beetje vergroot (en op de echo was verder niks verontrustends te zien)
dus daarom was er geen reden om (meteen) te castreren.

Er is hier nog iemand die, als ik het goed onthouden heb, het voor elkaar gekregen heeft om een vergrootte prostaat
weer normaal te krijgen. Volgens mij met ProstaVit of ProstaVit forte, daar zit ook o.a. zaagbladpalm en pompoenpitolie in.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door