Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Antheman
#1979408
Hoi,

Beetje onzinnig misschien. Maar Kees is net bij de DA geweest, hij moest geënt worden, ivm de trainingsgroep waar hij mee werkt. Anders had het niet gehoeven van mij.

Zijn conditie was uitstekend :) Goede bespiering, goede tanden.
Voorheen had hij veel last van tandsteen, er werd al over een operatie gesproken ::) Nu was het vrijwel weg! Dat had ik natuurlijk allang gezien, maar erg fijn dat de DA het ook zag. Ik Barf nu een half jaar volledig, daarvoor kreeg Kees nog brokken en KVV, en regelmatig een nekje oid.
Zelf samenstellen heeft echt meerwaarde voor mij.

Fijn he :)
Door smulpaap
#1979655
Wat goed he ? En hoe reageerde je d.a verder ? Werd er nog gevraagd naar wat je voert ?
Door Parelridder
#1979696
Ik kan me voor stellen dat je genoten hebt van dit bezoekje en de bevestiging dat z'n gebit enorm veel schoner is nu. Super! :)
Door Antheman
#1979957
[quote="smulpaap"]
Wat goed he ? En hoe reageerde je d.a verder ? Werd er nog gevraagd naar wat je voert ?
[/quote]

Mijn man was gegaan, en die meldde het wel. Er werd met een knikje op gereageerd ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1980646
[quote="Antheman"]
Mijn man was gegaan, en die meldde het wel. Er werd met een knikje op gereageerd ;D
[/quote]

Hoe standaard :-\ Gelukkig kon jij een lange neus maken :biggrin2:
Door smulpaap
#1980772
[quote="Antheman"]
Mijn man was gegaan, en die meldde het wel. Er werd met een knikje op gereageerd ;D
[/quote]

Ik had niet anders verwacht  ;D
Door Antheman
#1980892
[quote="smulpaap"]
Ik had niet anders verwacht  ;D
[/quote]
Beter zo dan in de verdediging schieten, toch :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door