Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door inni
#1979715
Ik was vandaag bij een verdeler van Tinlo hier in de buurt en die gaf me de naam door "Adriaenssens" uit Berlaar. Bij hem heb ik morgen namiddag een afspraak.
#1980726
Vandaag dus op consultatie bij DA Adriaenssens, Na een boel uitleg van mij op vragen van hem heeft hij voor Berre iets samengesteld wat ik hem nu twee dagen moet geven (iedere dag 2ml van een oplossing) verder druppels "pro symbio flor" om z'n immuunsysteem te ondersteunen en pilletjes om de eerste dagen de krampen in maag en darmen te stillen.
Ik ben in ieder geval met een goed gevoel naar huis gekomen en al zal 't een lange weg worden we hopen dat 't snel beter gaat gaan. Hij heeft vanavond in ieder geval gegeten en nog geen diarree.
In verband met de voeding kon hij alleen maar zeggen "natuurlijke rauwe voeding"  ;)
Laatst gewijzigd door inni op do 31 mar 2011, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
#1982766
sandra :) schreef: zij heeft mij destijds aan het verse voer geholpen! is DA en daarnaast homeopaat. daarnaast is ze eigenaresse van het nestzusje van mijn hond :)
Bedankt voor de info.
Ik ben donderdag bij een andere DA geweest, ik kreeg 't adres woensdag namiddag en kon er donderdag terecht. 't Was ook een stuk dichterbij dus makkelijker met een hond die zich al niet te best voelt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door