Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door beesteboelmona
#1980012
1 Juli verhuis ik naar vriescheloo in groningen.
Allemaal heel leuk en geweldig natuurlijk.(boederijtje met land enz)
Maar er is een probleem namelijk barf producten.
Richard bezorgd daar niet, gellukigdier bezorgd daar niet, lupa vind ik veel te kostbaar dan kan ik net zo goed kangaroe biefstuk en kaviaar gaan voeren en de site van herby vindt ik vreselijk onoverzichtelijk en ik vindt het assortiment erg beperkt.
Ik heb al in de lijst met adressen gekeken maar niks gevonden waar ze een ruim assortiment hebben en in vriescheloo bezorgen of in de omgeving zitten zodat ik het kan afhalen.
Dus mensen uit groningen waar halen jullie je barf?
Of is het niet mogelijk om alles bij 1 leverancier te halen in groningen?
Laatst gewijzigd door beesteboelmona op wo 30 mar 2011, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1980028
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die echt alles bij één leverancier halen. Het nadeel daarvan is ook dat je in de regel (terecht) veel meer betaald dan wanneer je zelf her en der je spullen haalt. Er staan regelmatig aanbieding hier op het forum, of dat mensen met een groep tegelijk elders iets halen/bestellen. Kost wel wat meer eigen inzet, maar goed.
Er zullen daar toch ook wel poeliers e.d. zitten waar je het een en ander zo kan verkrijgen of laten bestellen. Gewoon eens op strooptocht gaan als je er woont en dan kan het soms even duren, maar dan kom je toch wel aan je adressen in de buurt.
Door Xada
#1980336
Ga eens langs bij de slachterijen. Veel verkopen geen vlees voor de honden, maar er zijn er genoeg die het wel doen. Dus niet gelijk bij de eerste denken "dit wordt niets" maar gewoon naar de volgende. Ik denk dat je gemiddeld bij 5 slachterijen wel één zit.
Ook zou je eens in Duitsland kunnen gaan kijken, wie weet wat je daar vindt. Of natuurlijk met mede barfers gezamenlijk inkopen.
Je moet er wat tijd en energie in zetten, maar je zult op verschillende plaatsen vaste klant worden.
Door lianneke
#1980526
Hoi, ik woon ook in die omgeving en bestel toch wel bij Herby.Altijd 2 weken van tevoren dan is het op tijd binnen.
De nieuwe site is overzichtelijker.
En ook via Tonny bestel ik regelmatig, prachtig spul heeft zij altijd. Op de markt in Veendam kun je vis halen, er is ook vast wel een markt bij jou dichterbij.
In Winschoten zit de Dierenhut (heeft niet veel).
En Gelukkig dier ja, komt ook in deze hoek.
Groetjes, Lianne (en welkom in Grunn)
Laatst gewijzigd door lianneke op vr 01 apr 2011, 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door beesteboelmona
#1980587
lianneke schreef: Hoi, ik woon ook in die omgeving en bestel toch wel bij Herby.Altijd 2 weken van tevoren dan is het op tijd binnen.
De nieuwe site is idd onoverzichtelijker.
En ook via Tonny bestel ik regelmatig, prachtig spul heeft zij altijd. Op de markt in Veendam kun je vis halen, er is ook vast wel een markt bij jou dichterbij.
In Winschoten zit de Dierenhut (heeft niet veel).
En Gelukkig dier ja, komt ook in deze hoek.
Groetjes, Lianne (en welkom in Grunn)
Gellukig dier had ik al gemaild maar hellaas komen die niet naar vriescheloo.
Tonny? is dat een winkel? webshop? of iemand op het forum?
Door lianneke
#1980594
Tonny (antonia) is een geweldig mens , in Groningen, die regelmatig onder aangeboden en de verzamelplaats te vinden is met heel goed spul.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1980664
beesteboelmona schreef: Je bent de link vergeten
Die site had je toch al gezien?

Dit schreef je in je 1ste posting.....

en de site van herby vindt ik vreselijk onoverzichtelijk en ik vindt het assortiment erg beperkt.
Door beesteboelmona
#1980665
Angelique schreef: Die site had je toch al gezien?

Dit schreef je in je 1ste posting.....

en de site van herby vindt ik vreselijk onoverzichtelijk en ik vindt het assortiment erg beperkt.
Omdat ze schreef Heb je deze site van Herby al gezien? Die is naar mijns inziens toch wel heel erg overzichtelijk.
Dacht ik mischien heb ik de verkeerde te pakken ofzo.
Door Lida. S
#1980666
Ik kom op de een of andere manier niet op de nieuwe site van Herby. Wel op de home page, maar verder lukt niet. Ik heb een Mac, misschien ligt het daaraan. Kan iemand mij misschien een prijslijst van Herby sturen? Alvast bedankt. Lida
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door