Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door De Geijsjes
#1979890
vanmiddag niets aan de hand en kom ik thuis loopt Gijs op 3 poten  :(
Rechtervoorpoot staat hij amper op  :-\ en hij is duidelijk niet lekker. Buiten is hij steeds
gras aan eten en hij is niet happy. Heb hem net een pijnstiller gegeven en hij ligt voor
del in zijn mand.

Het enige dat ik me kan voorstellen is dat hij en Max gespeeld hebben en dat hij is uitgegleden
of ergens tegenaan geknalt ...

Tsjemig ... ik hoop niet dat hij er wat aan overhoudt ... het is de enige hond die (nog) niets
heeft en lekker onbezorgd door het leven gaat ...
Morgen maar gelijk de DA bellen ...
Door Lizzy
#1979895
Oh getsie :-\. Als hij morgen nog zo loopt, lijkt me een bezoekje aan de DA geen overbodige luxe. In de tussentijd zou ik Traumeel geven, als je dat hebt.
Door De Geijsjes
#1979901
Lizzy schreef: Oh getsie :-\. Als hij morgen nog zo loopt, lijkt me een bezoekje aan de DA geen overbodige luxe. In de tussentijd zou ik Traumeel geven, als je dat hebt.
Ik ga morgen sowieso naar de DA als hij nog mankt hoor en ik heb liever foto's zodat ik zeker weet of er iets is of niet ...
Ik heb alleen de traumeel zalf  :-[ dus daar kan ik niets mee. Ik vermoed dat het hoog zit, ergens in zijn schouder.
Ik heb hem wel een halve rimadyl gegeven, die heb ik toch in huis voor de oudste  ;)
Ik moet zo ook nog voor 2 uurtjes de deur uit ... en dat wil ik nu al helemaal niet ook al doet hij nu niets anders dan in zijn mand liggen :-X

Stom he ... ik voel me zelf gewoon heel beroerd nu ... en tranen staan me nader dan het lachen  :-\
Door De Geijsjes
#1980287
een update

Gisteravond liep hij nog niet lekker, maar stond er wel op mede dankzij de pijnstillers natuurlijk  ;)
Vanochtend liep hij normaal maar ik weet niet hoelang pijnstillers werken ... ik durf niet te vroeg te juichen  :-[
Hij blijft even een paar dagen aan de lijn om te kijken hoe het gaat. Wel vreemd, ene dag staat hij er niet op
en andere dag zie je niets meer  :-\

Ik ben dus voorzichtig happy  :)
Door ellenned
#1980310
He fijn dat ie wat beter gaat, wat een zorgen maak je je dan gelijk he....
( Heb je in ieder geval niet zo'n onding nodig... :biggrin2:)
Door De Geijsjes
#1980325
ellenned schreef: He fijn dat ie wat beter gaat, wat een zorgen maak je je dan gelijk he....
( Heb je in ieder geval niet zo'n onding nodig... :biggrin2:)
Nou ... hij gaat mooi wel aan het onding, want "opa en oma" mogen hem niet los laten lopen  ;)
ben veel te bang dat er dan wat gebeurd als ik er niet bij ben (zeker nu er een paar loopse teven
in de buurt zijn hier ...)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door