Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1979071
Anne in Duitsland schreef: Woeha, ik bedoelde inderdaad: wat is het volume van een kilo runderlong, dus lengte x breedte x hoogte x pi x beursnotering. Want ik vrees het ergste voor de ruimte in me vriezer! ;D
Dan moet je maar heel snel, heel veel drogen.  :biggrin2: Maar ik denk echt een vuilniszak, zo'n ouwerwetse grijze komotuut, daar past wel 5 kilo long in :biggrin2:
#1979078
Angelique schreef: Dan moet je maar heel snel, heel veel drogen.  :biggrin2: Maar ik denk echt een vuilniszak, zo'n ouwerwetse grijze komotuut, daar past wel 5 kilo long in :biggrin2:
Nou, als het al 45 cm. in het rond is, den heb je volgens mij 2 van die zakken nodig.
#1979169
Ik denk dat ik m'n bestelling maar even ga aanpassen! Ik krijg geheid vriezerproblemen, of het nou één of twee tuten worden... :D

Het is de eerste keer dat ik long besteld heb, vandaar de blonde fout. Zucht, wat was het toch makkelijk destijds, brukjes... :P :biggrin2:
#1979243
ulla schreef: Ga je toch weer brokjes voeren, hoef je ook niet zo te zuchten. :biggrin2:
Ja nee ja, maar dan kijk ik weer naar jouw onderschrift en zie die heerlijke welpjes met een stuk dood beest sjouwen, en dan weet ik weer waarom barfen eigenlijk alleen maar leuk is! ;D
#1979271
Als ik in ene veel long te drogen heb. Dan doe ik mn masjientje vol, en als dan de buitenkant droog is, dan gaat er nieuwe op.
De stukjes waarvan de buitenkant droog is kun je veeel langer bewaren. En als dan alles zo voor de helft gedroogd is, dan doe ik die stukjes die binnenin nog zacht zijn nog een paar uur.
#1979286
miik schreef: Als ik in ene veel long te drogen heb. Dan doe ik mn masjientje vol, en als dan de buitenkant droog is, dan gaat er nieuwe op.
De stukjes waarvan de buitenkant droog is kun je veeel langer bewaren. En als dan alles zo voor de helft gedroogd is, dan doe ik die stukjes die binnenin nog zacht zijn nog een paar uur.
Goeie tip, bedankt!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door