Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door beesteboelmona
#1976135
3 april komt onze nieuwe hond.
Deze gaat ook op vers vlees net als mijn katten.
Nu wil ik op lotgering over gaan omdat zelf samenstellen als de hond er straks bij is niet meer te doen is.
Maar nu vroeg ik me af wat is het verschil tussen de hond en kat versies?
Is dit alleen het extra bloed in de kat versie zodat ik als ik zelf extra bloed toevoeg de hond versie aan de kat kan voeren?
Of zit er meer verschil in?
Op de website kan ik hier namelijk niks over vinden.
Door Too
#1976154
[quote="beesteboelmona"]
3 april komt onze nieuwe hond.
Deze gaat ook op vers vlees net als mijn katten.
Nu wil ik op lotgering over gaan omdat zelf samenstellen als de hond er straks bij is niet meer te doen is.
Maar nu vroeg ik me af wat is het verschil tussen de hond en kat versies?
Is dit alleen het extra bloed in de kat versie zodat ik als ik zelf extra bloed toevoeg de hond versie aan de kat kan voeren?
Of zit er meer verschil in?
Op de website kan ik hier namelijk niks over vinden.
[/quote]

Waarom niet.. een hondenmenu is niet zoveel anders dan een katten menu! een beetje slim inkopen maakt t ook nog eens voordeliger dan KVV
in hondenversies  kvv zit vaak pens, een fatsoenlijke kat vindt dat viess  ;),
dat bloed-verhaal snap ik niet [een katten-kvv bevat over t algemeen meer spiervlees, want geen pens]
Door beesteboelmona
#1976165
Mijn katten zijn dol op pens dus dat is geen enkel probleem.
Uit de lotgering site begrijp ik dat in de kattenversie extra bloed zit.
Vandaar dat ik me afvroeg of ik bij de honden versie dan extra bloed moet toevoegen?
Of dat de honden versie ook genoeg sappen bevat.



Topic is niet meer relevant ik ga zelf malen voor de katten om er meer zicht op te hebben wat ze binnenkrijgen en de hond gaat op ongemalen barf
Laatst gewijzigd door beesteboelmona op ma 28 mar 2011, 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Limpy
#1978255
[quote="beesteboelmona"]
Mijn katten zijn dol op pens dus dat is geen enkel probleem.[/quote]
Volgens mijn 2 oosters kortharen is dit ook een lekkernij  ;D de 2 anderen vinden pens voor af en toe lekker maar de grootoren rennen er echt voor!

Vorige week was ik in dierenwinkeltje in de buurt die gedroogde pens in de aanbieding had dus ik effe inslaan voor eigen katten en asielhonden/katten waar ik mee werk, zei de eigenaar v/d winkel dat hij vroeger best veel klanten had voor pens-katten toen hij nog verse pens verkocht....
Zo raar zijn onze katten dus blijkbaar niet!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door