Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Kaar
#197797
Hallo allemaal,

Abbaio moet de laatste tijd heel vaak en behoorlijk veel plassen.
Er staat zowiezo bloed op kweek van hem, maar kan dit ook komen door de grt/frt mixen?
Ik ben zelf ondertussen ook een beetje aan het spitten van hoe en wat.
Weet iemand dit?
Door Lizzy
#197810
Normaal gesproken gaat een hond van verse/rauwe voeding niet meer plassen. De reden daarvoor is dat de verse/rauwe voeding veel vocht bevat en de hond dus minder veel/vaak gaat drinken. En aangezien het water in de verse/rauwe voeding veel voedingsstoffen bevat en dit opgenomen wordt door het hondenlichaam, komt er dus minder urine naar buiten, zeg maar.

Ik denk dus zelf dat er een andere reden moet zijn. Is hij meer gaan drinken? Misschien is hij meer gaan drinken omdat de verwarming sinds kort aan staat? Of misschien is er een lichamelijke oorzaak. Misschien dat het bloedonderzoek meer zal uitwijzen...?
Door evelyn02
#197816
Mijn (toen) pup dronk meer dan een halve liter water per dag (en dat is heel veel voor zo'n klein hondje) toen ze een blaasontsteking had. Normaal drinken ze hier heel weinig
Door Kaar
#197817
Thanx Lizzy,
Dit helpt mij weer een stukje verder met een en ander uitpluizen. Nu weet ik iig dat ik het daarin niet hoef te zoeken. (soms kan je de meest maffe dingen gaan bedenken)
Ik hoop zelf dat we zo snel mogelijk de uitslag hebben, want je blijft zelf toch ook heel erg zoeken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door