Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Marchje
#1976205
Ik kreeg vanmiddag van de visboer een emmer kabeljauwkoppen. Mijn honden barfen nu een maand of twee, zalmkoppen heb ik van het begin af aan gewoon gegeven en dit gaat prima. Kabeljauwkoppen zullen ook geen probleem zijn of kan ik beter nog even wachten?
Door ulla
#1976211
Voor zover ik weet zijn die nogal hard.
Ik voer ze niet, maar er zullen er best zijn die ze wel geven.
Door Marchje
#1976233
Ik heb voor morgen twee koppen uit, 'kleintjes' van rond de 500 gr. Zalmkoppen doe ik altijd in twee delen, en dat ga ik met de rest van de kabeljauw ook doen, want de andere koppen wegen allemaal tussen de 900 gr. en 1.3 kilo...  :o Zal de volgende keer de visboer vragen om kleine koppen voor me te verzamelen  ;D
Door Marchje
#1976318
Ik kijk het wel even aan hoe het morgen gaat. Mochten ze ervan aan de schijt gaat oid of het zuur krijgen of ze zijn te hard voor ze, dan kan ik misschien iemand anders er blij mee maken en zal ik de visboer vragen of hij toch wat meer moeite wil doen en zalmkoppen wil zoeken :P
Gebruikersavatar
Door pike
#1976515
Ze eten hier allemaal graag zalmkop, haring, makreel en sardien maar kabeljauwkop wordt resoluut door alle drie geweigerd  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door