Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#1975409
Ik heb de eendevoetjes iets van 17 uur in de droger gehad, en toen had ik te maken met lage buitentemperaturen  en een die droger in de garage staat. Ze zijn gort droog, ik bewaar ze wel in de koelkast  of vriezer
Door Eertje
#1978082
Ik heb ze vannacht laten drogen! Hier zijn ze super geworden! Ik blij en de honden ook! Wel hebben ze er moeite mee ze te eten. Ze zijn nl. heel taai en dan zie je hier verschil in hond. De één eet hem dan maar bijna in zijn geheel op en de andere doet het op zijn gemak.
Maar... wat ziet de droogplateau's er nog heel mooi schoon en vetvrij uit. Dat is wel anders dan met andere vleesjes!
Laatst gewijzigd door Eertje op ma 28 mar 2011, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Barbaravh
#2367471
Even een oud topic omhoog halen.
We hebben nu vethaantjes lopen om zelf op te kweken. Nu wou ik graag die looppoten drogen, maar dit zijn echt reuzepoten in vergelijking met onze legkippen. Zijn die veilig om te drogen en aan de honden te geven? Zou jammer zijn om die niet te gebruiken.
Door johanna25
#2367816
ik verkoop af en toe ook ganzenvoetjes om te drogen en dat zijn flinke en dat schijnt ook goed te gaan dus dan moet het met kip ook wel lukken.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door