Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Merle
#1975387
Hoi allemaal,

Ben benieuwd naar jullie 'ervaringen' met 'eco-style vitaal vers' een KVV die op speciale manier verpakt is zodat deze buiten de koelkast te bewaren is...ideaal bijvoorbeeld voor op vakantie.

Heb een pakje geprobeerd en gemixt met Duck...Moos vond het smullen  :P! Is dit een goed 'vervanger' voor vakantie? Of zijn er andere ervaring?

Groetjes Merle
Door Merle
#1975410
Bedankt, ik ben nog in de 'leer'  ;). Het is inderdaad gestoomd en dus niet helemaal vers..., het is wel 100 % natuurlijk, zonder toegevoegde kleur-smaakstoffen. Ik zal 'Renske' eens proberen. Hebben jullie nog tips qua voeding als je op vakantie bent....als het hier in Nederland is, is er natuurlijk altijd wel een dierenwinkel te vinden...
Door nienk
#1975428
er is pas geleden nog een topic geweest waar verschillende opties voor bij komen. renske, blikjes, dat australische vriesdroog spul waar ik de naam steeds van vergeet.. als je ècht niet aan vers kan komen, dan zou ik gaan voor iets met een zo hoog mogelijk vlees percentage en zo min mogelijk (=geen) graan. dat het helemaal natuurlijk is, dat is mooi. maar er is niets natuurlijk aan je hond bruine rijst geven, hoe biologisch die ook mag zijn.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door