Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Jantina
#1974838
Tot de 12e week heeft Lizzy 4x per dag gegeten als een trein. Hap slik weg. Ze is nu 13 weken. Ik ben over gegaan naar de gewone, grovere KVV en voer voornamelijk Carnibest Natuurvoer en soms wat Naturis of Energique erbij. Sinds de overstap naar de grovere maling en van 4x naar 3x voeren per dag is het eten heel slecht geworden.
Ze loopt er naartoe om vervolgens de neus op te trekken. Ik besteed er verder geen aandacht aan. Helemaal 's ochtends is het drama. Ik haal het weg en dan bied ik het een uurtje later weer aan, als ze dan weer niet wil moet ze wachten tot de volgende ronde en zo gaat dat verder. Maar ze krijgt dus al een week echt te weinig binnen op deze manier. De hoeveelheid is zeker gehalveerd tov vorige week.
Wat kan ik hier nou aan doen? Ander merk KVV, andere smaak? Zou het even een periode zijn?
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#1974876
En als je nu nog even terug gaat op de fijnere maling maar dan wel 3x per dag..
Misschien zit er in de grove maling wel iets wat haar tegenstaat, of dat ze het grove gewoon te grof vind, nu is in alle gevallen kauwen niet er van belang met gemalen vlees, maar voor zo`n ienmieni is het misschien wel aan de orde ivm het wisselen bv....
Door Jantina
#1974893
Ze vist inderdaad alles eruit, stukjes pens legt ze apart enz. En vervolgens is ze er klaar mee en loopt weg zonder dat het op is. De miep.
Door Barf
#1975828
Ik zou het ook langzaam gaan mengen, het is een pup en je wilt toch niet dat die een tekort oploopt ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door