Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1974414
Zijn vacht wordt steeds dunner, hij heeft een grote kale plek op z'n staart, ter grootte van 2 2euro muntstukken. Ook blijft hij achter met de wandeling. De andere 2 lopen voorop, hij loopt met een strakke lijn achter me aan te sjokken. Spelen doet hij wel maar regelmatig als Chendo met hem speelt valt hij om, vorige week kwam hij uit bad, normaal loopt hij zelf heel soepel trappen en nu viel hij van de trap :(. Ik stond gelukkig 2 treden lager en kon hem meteen opvangen.
Volgende week ga ik naar Maarten en krijgt hij een volledige check-up. Compleet met bloedtesten e.d.
Ik zit er ook aan te denken om zijn schildklier test naar Amerika te sturen. Dory had hier een adres voor geloof ik.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op do 31 mar 2011, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#1975239
Gatver, wat vervelend van die vage klachten :-\. Dory heeft inderdaad het adres waar bloed naartoe gestuurd kan worden.

Ik hoop dat ze iets vinden, waardoor al deze klachten verklaard kunnen worden. Dat klinkt zo raar maar niks is vervelender dan dat je hond wat mankeert en je niet weet wat. Enn natuurlijk hoop ik nog heel veel harder dat wat ze vinden goed behandelbaar is!

Sterkte :-*
Door sella
#1975868
Heel veel sterkte, ik hoop ook dat voor Fjurdy en jullie de oorzaak wordt gevonden van de lastige en vage klachten. Succes bij de da
Geef hem een knuffel van me.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door