Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Golum
#1974068
Ik weet niet of ik mijn verhaaltje goed plaats, excuses als dat niet zo is.
Mijn moeder heeft jarenlang lopen tobben met haar katten, tandsteen, blaasproblemen, vachtproblemen. Ze voerde duur Hills-voer. Ik riep al een tijdje dat ze ook rauw moest gaan voeren maar dat vond ze eng. Totdat ze één van de katten moest laten inslapen omdat de problemen te groot waren geworden, toen begon ze toch meer te vragen over wat ik Gol voerde. Nu is ze inmiddels een tijdje overgestapt en de katten zijn zo mooi en gezond geworden! Het is bijna bizar om te zien, ze hebben een hele andere vacht gekregen, veel voller en glanzender en zachter. Geen tand- en blaasproblemen meer.
Kuikentjes durft ze nog steeds niet te voeren maar ik ben trots op mijn ma!  ;D
Door Nathascha
#1974132
TOP!

Nou mijn moeder nog  :-\....heb je tips? :biggrin2: ik hoop echt OOIT dat ze haar hondje ook beter voer gaat geven. Hij mot geen brokken. Mijn ma wil hem perse geen vervoer geven...nu geeft ze hem bl*kvoer  :'( arme tommie. hoop voor hem dat mijn ma echt een keer overstapt. nog ff geduld. ::)
Door Anne in Zweden
#1974166
Prachtig verhaal! Verbijsterend hè, de verandering die je bij zo'n diertje ziet als z'n lichaam geen stress meer ervaart door de verwerking van het voedsel!
Door Too
#1974657
Wat een stoere moeder!!!!
Mooi hè om te merken dat dàt wat altijd gezond en goed leek toch beter kan en dat je al heel snel verandering ziet
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door