Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door M@rina
#1970570
Zowel Saar als Teun zijn vandaag en gisteren wat aan de dunne. Ze hebben een aantal gedroode snacks gekregen gisteren en eergisteren. Kipfilet, runderhart en kippenhartjes. Niet dat ze een ons of zo hebben beide een stuk of 4 a 5 snacks, kleine stukjes. Saar reageert eignelijk altijd met dunne poep van kip, als ik er geen bot bij geef maar Teun heeft eigenlijk altijd wel mooie drolletjes... nu hij dus ook niet :-\

Wat kan ik nou drogen waar ze niet zo op reageren???
Door orinake
#1970689
M@rina schreef: Zowel Saar als Teun zijn vandaag en gisteren wat aan de dunne. Ze hebben een aantal gedroode snacks gekregen gisteren en eergisteren. Kipfilet, runderhart en kippenhartjes. Niet dat ze een ons of zo hebben beide een stuk of 4 a 5 snacks, kleine stukjes. Saar reageert eignelijk altijd met dunne poep van kip, als ik er geen bot bij geef maar Teun heeft eigenlijk altijd wel mooie drolletjes... nu hij dus ook niet :-\

Wat kan ik nou drogen waar ze niet zo op reageren???
Hou er ook even rekening mee dat er een aantal virusjes de ronde doen!
Heb hier ook eentje gehad na 2 dagen was zij er weer volledig door.
De 3 jongste hebben er geen problemen van gehad enkel de oudste.
En als je dan zegt dat ze al gevoelig is aan kip en je gaat dan kip combineren met orgaan...
Door nienk
#1970794
en, had je de snackjes zelf gedroogd of gekocht? op/in gedroogde dingen van de dierenwinkel zitten vaak conserveringsmiddelen e.d. (kan ook als het er niet op staat) waar honden op reageren.
Door M@rina
#1971434
Het waren zelf gedroogde snacks, dus geen toevoegingen.

Virusje is ook door mijn hoofd gegaan, maar e zijn verder helemaal niet sloom of ziekig, gewoon volijk, goede eetlust etc.
Door M@rina
#1973623
Ik denk toch dat het een virusje of bacterie is. Ze hebben vanaf vrijdag geen gedroogde snacks meer gekregen en toch bleef de poep wat smeuig. Bij Teun meer dan bij Saar. Ik heb ze een dagje wat meer botvlees gegeven en bij Teun gisteren een kuurtje okugest.

Gelukkig lopen ze niet leeg en poepen ze niet vaker dan normaal, tis de éne keer alleen smeuiger dan normaal.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door