Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kira
#1972597
Kleine beer heeft weer een bultje een 5 cm van de vorige, goed zichtbaar ivm nog geen haar van de vorige operatie. Morgen 8 uur bellen we de da voor overleg, gelijk snijden of eerst hier bij de plaatselijke da een biopt. Willen jullie duimen?
Gebruikersavatar
Door kira
#1972916
Vanmiddag 4 uur gaan we naar de dierenarts, kon wel nu gelijk, maar we moeten eerst zelf werken. De assistente begreep onze ongerustheid en vond het wel "spoed".
Gebruikersavatar
Door kira
#1973495
Zijn weer terug van de da. Hij heeft van de bult 2x een biopt genomen en beoordeeld, het zijn ontstekingscellen. De 2e biopt was voor zijn eigen gevoel, de bult zag er gelijk uit als de vorige en de da wilde niet op 1 biopt vertrouwen, bij het zien en voelen van de bult keek hij al erg zorgelijk. Mogelijk is dit een reactie op de onderhuidse hechtingen van de vorige bult. Hij was wel blij dat we gelijk gekomen waren en had niet zo iets van, jullie zijn overbezorgd.

Nu was zijn advies evt. hydrocortiderm zalf te gaan smeren. Maar goed, ik ben daar geen voorstander van, iemand een natuurlijker smeermiddel idee? Groene leem? Calendula?

Kleine beer was wederom erg lief en braaf, ze heeft een mooi speelgoedje uit mogen kiezen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#1974251
oo gelukkig!!

Ik weet niet welk middel je het beste zou kunnen smeren.
Soms wil ik wel eens reguliere zooi gebruiken, want ja soms werkt dat nou eenmaal ook het best, maar meestal nooit zo lang als "voorgeschreven"
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door