Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door hannabelgje
#1971006
Als ik konijn voer (karkas) dan komt dat er bij de BK meteen weer uit. Dit is iets van de laatste paar weken. Het is dan een rolletje dus het is nog niet in de maag geweest volgens mij. Ze eet het daarna ook weer gewoon op, maar ik vind het wel gek, ze doet het alleen bij konijnkarkas.
Door *Flip*
#1972016
ook als je het maalt? Anders kan je dat eens proberen en dan steeds grover tot het weer op karkas lijkt. Dat er soms iets terug komt lijkt mij geen probleem, ik zal meer bang zijn dat het een gewoonte wordt.
Hier komt zo af en toe ook wel eens iets terug, maar dat is het gevolg van gulzigheid...
Gebruikersavatar
Door koekje
#1972452
Ja, ik denk het wel. Sien gooit ook wel eens iets op. Meestal is dat als het te snel er in is gegaan, dus zonder te slikken. Of te groot zonder te slikken (hele kippennek). Dat komt het naar boven en gaat het weer op voor de tweede ronde. Zolang ze niet ziek doet en het gewoon weer naar binnen werkt, lijkt me er weinig aan de hand behalve gulzigheid.
Door hannabelgje
#1972606
Ok ik begon al te denken dat ik het van het menu moest schrappen. Kippennekken zuigt Fleur ook heel naar binnen, maar die blijven gewoon binnen. Ik zal de konijn de volgende keer in kleinere stukken doen.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door