Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door tess06
#1971654
ik heb mijn hond op barf staan, maar ze lust geen vis(op een zalmkop na).
dus zoek ik een kvv die ik kan geven zodat ze wel visproducten binnen krijgt.
wie weet welk merk ik daarvoor kan proberen?
Door Lil
#1971666
gewoon lekker die zalmkoppen geven?

Of kiezenbrink gemalen zalm, haaksbarf, lupa kvv euhhh ze hebben allemaal wel een vis variant geloof ik.
Door hannabelgje
#1971695
De enige variant die mijn muts hier lust is de zalmmix van shaweca, dat is zalm met runderpens, die wordt hier heel erg gewaardeerd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1971768
Ik zie geen noodzaak, als je hond zalmkoppen eet, om daarnaast ook nog een gemalen visje te geven. Waarom zou die dat overigens wel eten als hij de hele variant niet lust :)
Door tess06
#1971783
ik ging ervanuit dat alleen zalm eenzijdig vis is, en dat ze meerdere soorten beter voor haar is.
ik heb een keer en rol(mix) met markreel gehad die ze wel eet, maar weet niet meer welk merk dat was.
Door Irish
#1971788
Ivan eet tot nu toe alleen gemalen vis. Ik geef All Animal haring.
Laatst heb ik hem kunnen foppen tussen de stukken spiervlees ook stukjes zalmlijf te proppen en de bak was leeg!  :biggrin2:
Door MoYo
#1971807
Mijn witte herder lust echt geen hele vis of koppen, maar de zalmmix van Kiezebrink.....heerlijk..... ;)
Door Angela_Bodhi
#1973739
In principe hoef je geen meerdere soorten te geven, want vis geef je voornamelijk om de omega 3. Dat zit in alle vette vissoorten, dus ook in zalm.
Maar je zou eens wat gemalen mixen kunnen uitproberen.
Lupa heeft verschillende soorten. Die zou je kunnen malen in een blender, als je die hebt. Of anders neem je de gemalen mixen van verschillende KVV-merken die al genoemd zijn. Mengen met gemalen pens of rundergehakt kan nog wel eens helpen.
Door tess06
#1974229
dus ze heeft genoeg aan alleen zalm, dat is ook weer een geruststelling.
ze mag maar hoeft niet perse een andere vis te eten.
ze krijgt soms wel een blikje tonijn.
bedankt voor jullie reacties
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#1975181
Ik heb hetzelfde probleem met Max. Die stoere lab van mij is bang voor zn zalmkop ;D, hij blaft er tegen en voetbalt hem na verloop van tijd het huis door of het balkon af. Vinden de buurkatten wel leuk, de buren wat minder..

Tegenwoordig haal ik dus wel zalm en nog wat andere vissies die ik goedkoop kan krijgen op de markt en dat hele spul vermaal ik dan tot een kvv. Home made zeg maar. :) Tonijn uit blik krijgt ie niet, daar gaat ie van aan de schijt.
Door tess06
#1975237
[quote="Els en Max"]
Ik heb hetzelfde probleem met Max. Die stoere lab van mij is bang voor zn zalmkop ;D, hij blaft er tegen en voetbalt hem na verloop van tijd het huis door of het balkon af. Vinden de buurkatten wel leuk, de buren wat minder..

Tegenwoordig haal ik dus wel zalm en nog wat andere vissies die ik goedkoop kan krijgen op de markt en dat hele spul vermaal ik dan tot een kvv. Home made zeg maar. :) Tonijn uit blik krijgt ie niet, daar gaat ie van aan de schijt.
[/quote]

misschien moet hij een x naar tess kijken, ze heeft hem zo naar binnen gewerkt.
tonijn uit blik wel op water en niet op olie..
Door Danny
#1975864
Gina is ook gek op zal, makreel en sardines uit blik!
En heeft gister heerlijk genoten van een harig! brrr, zij liever als ik!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door